Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Joachim943 skrev:Enligt MrMadhawk är HV sugna på att ta Lance Bouma från Malmö. Ja tack rent spontant.
Herkie82 skrev:Joachim943 skrev:Enligt MrMadhawk är HV sugna på att ta Lance Bouma från Malmö. Ja tack rent spontant.
Länk?
CaptainF8 skrev:Herkie82 skrev:Joachim943 skrev:Enligt MrMadhawk är HV sugna på att ta Lance Bouma från Malmö. Ja tack rent spontant.
Länk?
Från expressen:
” Lance Bouma har spelat desto mer. Men i bortamatchen mot Brynäs på annandagen fick tränarna nog. Bouma åkte ner från första till fjärdekedjan. Det blev en viss effekt matchen efter. Men Bouma har trots allt varit en flopp, bortsett de första åtta-tio matcherna. Jag hör att Malmö kan tänka sig att släppa honom, om det är rätt. Och HV71 vill ha honom. Man gjorde ett försök redan i höstas på Lars Bryggman. Då spelade Bryggman upp sig och det kommer så klart inte att bli något. Nu gör Johan Hult en stöt på en annan, ganska lik spelartyp i Malmö, hör jag. Det är ingen tvekan om att han söker den forwardstypen. En stor, rejäl forward med lite kraft. Givetvis en sådan som skulle passa perfekt inför slutspelet.
Hittills inget skarpt läge. Men jag hör att Hult är väldigt intresserad.”
lejacques skrev:Huhtala-Vesel-Forsberg
Önerud-Ullström-Bouma
Lindbäck-Matson-Netterberg
Nybeck-Davidsson-Davidsson
Törngren
I ett slutspel? Visst, varför inte?
Grga skrev:In med Törngren istället för Nybeck så är vi överens. Båda 2 helt ofarliga framåt men Törngren en av Sveriges bästa boxplay spelare. Nybeck har visat Nada. Han måste vara grym på träning.....
PapaEmeritus skrev:Bance Luoma? Är det nån brorsa till Mikko eller?

Windom Earle skrev:PapaEmeritus skrev:Bance Luoma? Är det nån brorsa till Mikko eller?
En Lance Luoma är vad vi behöver nu!
Weirdo skrev:Jag vågar! Enda problemet är väl att han inte riktigt är den spelartypen Hult har sökt (Bouma, Bryggman), men vi kan ju hoppas.
Weirdo skrev:Jag vågar! Enda problemet är väl att han inte riktigt är den spelartypen Hult har sökt (Bouma, Bryggman), men vi kan ju hoppas.
SEMPER FIDELIS skrev:Alla vet vi ju vad vi tycker om H, men lägger ej energi på det.
Detta känns mer å mer att det kommer sluta med några mellammjölksvärvningar.
Andersson711 skrev:Filip till SAIK.
Vill skriva massor, håller emot.
Fy fan.
Andersson711 skrev:Filip till SAIK.
Vill skriva massor, håller emot.
Fy fan.
Diabolics skrev:ni som undrar: detta.... precis detta är kostnaden av att ha Hult som SC... ingen vill signa för Hult. Hult är hösten... där allt vissnar och dör.....
CaptainF8 skrev:Och Josef Ingman lämnar Djurgården. Spets på allsvensk nivå.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst