Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
frippe-borås skrev:Kan det vara så att han vill behålla sitt jobb?
Kallesgranne skrev:Hult, nu får du för fan skärpa dig och sluta rulla tummarna på dagarna!
justus3 skrev:Säljer vi något?
Tror knappast alla sitter nöjda i omklädningsrummet just nu.
lejacques skrev:Hunter och Bohm. Ja, det är ju inget fel på namnen.
Weirdo: Hunter gjorde ett mer poäng än Meija i Riga, dock på färre matcher. Apropå Meija-diskussionen
Har ingen aning om vad man ska förvänta sig, men han levererade ändå när han spelade i Kunlun. Jag är positiv. Nu hoppas jag vi även tar in Kelleher. Visst, det kommer bli tajt om platserna. Visst, de är båda under 1,80 meter. Men vafan. Vi kommer förhoppningsvis kunna ställa upp med tre potentiella förstakedjor.
justus3 skrev:Säljer vi något?
Farzan skrev:lejacques skrev:Hunter och Bohm. Ja, det är ju inget fel på namnen.
Weirdo: Hunter gjorde ett mer poäng än Meija i Riga, dock på färre matcher. Apropå Meija-diskussionen
Har ingen aning om vad man ska förvänta sig, men han levererade ändå när han spelade i Kunlun. Jag är positiv. Nu hoppas jag vi även tar in Kelleher. Visst, det kommer bli tajt om platserna. Visst, de är båda under 1,80 meter. Men vafan. Vi kommer förhoppningsvis kunna ställa upp med tre potentiella förstakedjor.
Väljer du glädjen?
![]()
![]()
Farzan skrev:justus3 skrev:Säljer vi något?
Inte säkert att Önerud och Ullström kommer till spel, då är det bra med resurser. Vi ska INTE bli kort om folk nu.
lejacques skrev:Farzan skrev:lejacques skrev:Hunter och Bohm. Ja, det är ju inget fel på namnen.
Väljer du glädjen?
![]()
![]()
Det har jag väl gjort lite titt som tätt de senaste två veckorna i alla fall?
lejacques skrev:Farzan skrev:justus3 skrev:Säljer vi något?
Inte säkert att Önerud och Ullström kommer till spel, då är det bra med resurser. Vi ska INTE bli kort om folk nu.
Håller med. Det finns ju två anledningar till att vi behöver ha in två forwards. Dels, som du säger, att det är jäkligt oklart med Önerud och Ullström. Men också för att vi måste få ett fungerande andra PP. Nu har det sett bättre ut de senaste matcherna, men vi ska inte behöva hamna i en sits som i senaste matchen där man bara har Törngren som alternativ när man behöver fylla på i PP.
Efter midnatt har vi förhoppningsvis två PP-kedjor som kan bestå av Powell, Forsberg, Vesel, Huhtala, Kelleher och Shinkaruk. Och på det har vi ju även Ullström och Matson att slänga in.
rawanduzz skrev:Tycket Bohm är helt rätt. Nu handlar det om att ta sig upp till shl till vilket pris som helst.
Dessutom har vi 4 offensiva backar i ytterell, andrae, billins och norbe. Mycket bra Hult. Eller stillman…
Andersson711 skrev:rawanduzz skrev:Tycket Bohm är helt rätt. Nu handlar det om att ta sig upp till shl till vilket pris som helst.
Dessutom har vi 4 offensiva backar i ytterell, andrae, billins och norbe. Mycket bra Hult. Eller stillman…
Gävle… Va… Är vi fler? Guld!
ON topic: Norbe har nog (tyvärr) gjort sina sista byten i vår tröja iom denna värvningen..
Farzan skrev:Andersson711 skrev:rawanduzz skrev:Tycket Bohm är helt rätt. Nu handlar det om att ta sig upp till shl till vilket pris som helst.
ON topic: Norbe har nog (tyvärr) gjort sina sista byten i vår tröja iom denna värvningen..
Lite märkligt tycker jag. Borde gå före Bertov.
Andersson711 skrev:rawanduzz skrev:Tycket Bohm är helt rätt. Nu handlar det om att ta sig upp till shl till vilket pris som helst.
lejacques skrev:Farzan: Någonstans tycker jag det ligger lite på spelarna nu. Tommy var väldigt tydlig på försäsongen med att målet var viktigare än jaget. Med andra ord. Tjurar du över istid har du inget i laget att göra. Spelarna som i skrivande stund är utanför laget har dessutom inte gjort något för att visa att de förtjänar en plats i laget. De har fått mängder med chanser, men inte tagit den, vilket nu gör att ledningen känner att man måste stärka laget. Det är ju bara att titta på speltiden för spelare som Kokkonen, Törngren och Netterberg de senaste matcherna.
Så för deras del är det bara att tugga i sig. Är målet viktigare än jaget? Om inte – tack och hej. Samtidigt. Har svårt att tro att vi kommer ha full trupp en enda gång den här säsongen, så dessa kommer ju ändå säkert få sin chans.
Farzan skrev:Andersson711 skrev:rawanduzz skrev:Tycket Bohm är helt rätt. Nu handlar det om att ta sig upp till shl till vilket pris som helst.
Lite märkligt tycker jag. Borde gå före Bertov.
Farzan skrev:lejacques skrev:Farzan: Någonstans tycker jag det ligger lite på spelarna nu. Tommy var väldigt tydlig på försäsongen med att målet var viktigare än jaget. Med andra ord. Tjurar du över istid har du inget i laget att göra. Spelarna som i skrivande stund är utanför laget har dessutom inte gjort något för att visa att de förtjänar en plats i laget. De har fått mängder med chanser, men inte tagit den, vilket nu gör att ledningen känner att man måste stärka laget. Det är ju bara att titta på speltiden för spelare som Kokkonen, Törngren och Netterberg de senaste matcherna.
Så för deras del är det bara att tugga i sig. Är målet viktigare än jaget? Om inte – tack och hej. Samtidigt. Har svårt att tro att vi kommer ha full trupp en enda gång den här säsongen, så dessa kommer ju ändå säkert få sin chans.
Precis. Det största problemet är nog att det blir mycket folk på träningarna och lite svårt att genomföra övningar. I och för sig är vi så långt in på säsongen att det inte behövs så mycket övningar.
Quila skrev:Nu väntar vi bara på att världens bäste Freijd ska redigera klart dagens sista
Quila skrev:Nu väntar vi bara på att världens bäste Freijd ska redigera klart dagens sista
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst