Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics

swejocke91 skrev:Kan man inte plocka in Jesse Joensuu? Han är väl på marknaden?
tommy1985a skrev:Bättre Joensuu än ingen alls, Det breddar i alla fall laget lite och kanske även kan stärka andra spelares skrala produktion av hans blotta närvaro. Nåt måste vi bara ha in för Ahl och Stenlund lär inte bidra med mycket offensivt.
tommy1985a skrev:Bättre Joensuu än ingen alls, Det breddar i alla fall laget lite och kanske även kan stärka andra spelares skrala produktion av hans blotta närvaro. Nåt måste vi bara ha in för Ahl och Stenlund lär inte bidra med mycket offensivt. Spela 0-0 å andra sidan kanske dom klarar men vi behöver produktion när alla lag i SHL för närvarande byggt ikapp våran trupp.
SAIK Örebro, Färjestad och nu Frölunda har fyllt på sina trupper med spets och vi har istället tappat 3 spelare?
Anledningen till att vin börjat vinna igen är inte för att Ridderwall, Tedenby, Laine, Brithen börjat göra mål. Det är för att vi har satsat stenhårt på vårat försvarsspel och inte släppt fler mål än vi klarar att göra. Ett riktigt tråkspel i mina ögon men vi vinner i alla fall. Men jag tror knappast att det håller att vinna med 2-1 varje match i ett slutspel. Vad händer när Bengan och Sampa går in i en tillfällig svacka och resten av laget fortfarande inte börjat leverera? Då faller vi tungt om vi inte vinner på 0-0 vill säga.
Nä det måste in någonting i alla fall som kan göra mål och dra igång dom som ska producera poäng i laget. Sen får vi hoppas att Sampa och Bengan inte tappar formen för då kan det kanske gå bra.
Norrlandssupporter skrev:tommy1985a skrev:Bättre Joensuu än ingen alls, Det breddar i alla fall laget lite och kanske även kan stärka andra spelares skrala produktion av hans blotta närvaro. Nåt måste vi bara ha in för Ahl och Stenlund lär inte bidra med mycket offensivt. Spela 0-0 å andra sidan kanske dom klarar men vi behöver produktion när alla lag i SHL för närvarande byggt ikapp våran trupp.
SAIK Örebro, Färjestad och nu Frölunda har fyllt på sina trupper med spets och vi har istället tappat 3 spelare?
Anledningen till att vin börjat vinna igen är inte för att Ridderwall, Tedenby, Laine, Brithen börjat göra mål. Det är för att vi har satsat stenhårt på vårat försvarsspel och inte släppt fler mål än vi klarar att göra. Ett riktigt tråkspel i mina ögon men vi vinner i alla fall. Men jag tror knappast att det håller att vinna med 2-1 varje match i ett slutspel. Vad händer när Bengan och Sampa går in i en tillfällig svacka och resten av laget fortfarande inte börjat leverera? Då faller vi tungt om vi inte vinner på 0-0 vill säga.
Nä det måste in någonting i alla fall som kan göra mål och dra igång dom som ska producera poäng i laget. Sen får vi hoppas att Sampa och Bengan inte tappar formen för då kan det kanske gå bra.
Andas Tommy..

Simon skrev:Senaste ryktet: HV71 förhandlar med Växjö om en återkomst för Mr. Rakshani!

Simon skrev:Senaste ryktet: HV71 förhandlar med Växjö om en återkomst för Mr. Rakshani!
shitkicker skrev:Simon skrev:Senaste ryktet: HV71 förhandlar med Växjö om en återkomst för Mr. Rakshani!
Usch! Hellre ingen än Rakhshani! Tar vi honom kan vi lika gärna ta in Brunnström. Gillade aldrig Rakhshani i HV och han har ju knappast briljerat i VLHC heller.

Calle2 skrev:Personligen tror jag inte på det ryktet. Om HV inte var intresserade av Lasch varför skulle de försöka köpa loss Rhett med halvdåligt självförtroende just nu ? Samma typ av spelare. Dessutom upprepas hela tiden : Vi vet att vi kommer att göra mål. Jag tror inte de tycker att de behöver en målgörare.
Mitt tips dock helt utan att ha hört något rykte: Schremp presenteras efter matchen mot SAIK imorgon.

Diabolics skrev:shitkicker skrev:Simon skrev:Senaste ryktet: HV71 förhandlar med Växjö om en återkomst för Mr. Rakshani!
Usch! Hellre ingen än Rakhshani! Tar vi honom kan vi lika gärna ta in Brunnström. Gillade aldrig Rakhshani i HV och han har ju knappast briljerat i VLHC heller.
Det var massor med folk här som inte gillade rhett. Jag var inte en av dem. Min åsikt är att alla som inte gillade honom hade extremt klena argument och gick i extrem försvarsställning när man påpekade detta. Otroligt infekterat. Därför är det bäst att han håller sig borta. Inte heller en långsiktig lösning.

tommy1985a skrev:JohanB skrev:Alltså jag har aldrig varit in på HV-kollen så har absolut ingen koll på deras trovärdighet. För mig känns det bara som en 16åring som drar ut den på chans och lägger ihop 1+1 att han inte är med på värmning och är i Jönnet. Tror knappast han har några källor. Men rätta mig om jag har fel.
Av det jag läst så tycker jag han verkar ganska vettig men visst lite förhoppningar och känslor kan nog finnas med i bilden också. Var han verkligen i Jönnet eller spädde han på lite extra bara för att verka mer trovärdig? Vi får se och hoppas på det bästa.
JohanB skrev:tommy1985a skrev:JohanB skrev:Alltså jag har aldrig varit in på HV-kollen så har absolut ingen koll på deras trovärdighet. För mig känns det bara som en 16åring som drar ut den på chans och lägger ihop 1+1 att han inte är med på värmning och är i Jönnet. Tror knappast han har några källor. Men rätta mig om jag har fel.
Av det jag läst så tycker jag han verkar ganska vettig men visst lite förhoppningar och känslor kan nog finnas med i bilden också. Var han verkligen i Jönnet eller spädde han på lite extra bara för att verka mer trovärdig? Vi får se och hoppas på det bästa.
MrMadhawk säger att han inte är klar och då tror jag på honom, han har sällan fel. Med det sagt kan det fortfarande bli av, men tror inte han är klar just nu, precis som Evertsson i Växjö säger.

tommy1985a skrev:Hvkollen nissen verkar ha blivit lurad av sin källa om man ska tro Madhawk och Hans Hans Abrahamsson och det känns väldigt svårt att inte göra. Rätt VAR tydligen med på värmningen. Nån som tyckte det var roligt att spela oss ett tråkigt spratt verkar det som
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster