Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
CaptainF8 skrev:Och då hoppas jag att man ser Kempe som center, som han säger själv gör han ingen nytta på en kant. Sätt honom med Petersson och Tedenby/Lenc så har vi en fin förstakedja.
Quila skrev:Sundström har aldrig varit aktuell. Loui var endast tänkt på korttid under Tedenbys skadetid med möjlighet till förlängning, men då han var dåligt tränad och motiverad så drog man sig snabbt ur. Kempe är man intresserade av, med all rätt sett till hur marknaden ser ut. Vejdemo tror jag inte är aktuell.
Dovahkiin skrev:Quila skrev:Sundström har aldrig varit aktuell. Loui var endast tänkt på korttid under Tedenbys skadetid med möjlighet till förlängning, men då han var dåligt tränad och motiverad så drog man sig snabbt ur. Kempe är man intresserade av, med all rätt sett till hur marknaden ser ut. Vejdemo tror jag inte är aktuell.
Nubben va ju på Sundström redan i april så det stämmer nog inte att han aldrig varit aktuell.
frippe-borås skrev:Lukas Vejdmo har väl varit långtidsskadad enligt någon på FB. Avsliten lårmuskel och räknas vara tillbaka december. Är det såna spelare Nubben tror ska få ordning på HV71!
Man blir mörkrädd isåfall.
Quila skrev:frippe-borås skrev:Lukas Vejdmo har väl varit långtidsskadad enligt någon på FB. Avsliten lårmuskel och räknas vara tillbaka december. Är det såna spelare Nubben tror ska få ordning på HV71!
Man blir mörkrädd isåfall.
Säger sig självt. Man ska inte tro på allt som skrivs. Detta låter helt ologiskt och därmed lär det också så vara. Möjligen att det skulle finnas substans för nästa säsong då.
CaptainF8 skrev:Lite från Mrmadhawk i expressen idag:
Nubben har ställt frågan till HIFK Helsingfors om att få hit Joonas Nättinens bror Julius, tidigare i Växjö.
Hjalmarsson ska ge besked i veckan men comeback kan dröja då hans tidigare lagkamrat, Marian Hossa, tröja ska hissas i Chicago den 20 november.
magnus b skrev:Loui Eriksson presenterad av Frölunda. Det ska bli spännande att se hur dålig han är. Jag ger mig fan på att Nubben gjort en felbedömning här.
magnus b skrev:Loui Eriksson presenterad av Frölunda. Det ska bli spännande att se hur dålig han är. Jag ger mig fan på att Nubben gjort en felbedömning här.
Las Rayas Azules skrev:magnus b skrev:Loui Eriksson presenterad av Frölunda. Det ska bli spännande att se hur dålig han är. Jag ger mig fan på att Nubben gjort en felbedömning här.
Men det som var på tapeten först och främst var väl ett korttidskontrakt (med möjlighet att förlänga) medan Tedenby var borta?
Risken är att han hade spelat sig i form här och sen ändå kritat på för Frölunda till efter uppehållet.
Farzan skrev:magnus b skrev:Loui Eriksson presenterad av Frölunda. Det ska bli spännande att se hur dålig han är. Jag ger mig fan på att Nubben gjort en felbedömning här.
Han tackade ju nej till HV. Han ville inte pendla.
Quila skrev:Farzan skrev:magnus b skrev:Loui Eriksson presenterad av Frölunda. Det ska bli spännande att se hur dålig han är. Jag ger mig fan på att Nubben gjort en felbedömning här.
Tror du på den själv Farzan?
Har skrivit det förut och skriver det igen. Han var för dåligt tränad och därför nobbade man honom.
Quila skrev:Farzan skrev:magnus b skrev:Loui Eriksson presenterad av Frölunda. Det ska bli spännande att se hur dålig han är. Jag ger mig fan på att Nubben gjort en felbedömning här.
Tror du på den själv Farzan?
Har skrivit det förut och skriver det igen. Han var för dåligt tränad och därför nobbade man honom.
CaptainF8 skrev:Vill inte vara glädjedödare men båda två tjänar betydligt mer i AHL än vad någon svensk klubb skulle kunna erbjuda. Anledningen till att allt färre lämnar AHL för Europa är för att lönerna gått upp enormt där borta de senaste säsongerna. Det är inte ovanligt att toppspelarna tjänar runt och lite över 5 miljoner per säsong.
Lakun skrev:Kelleher ledig. Tror han skulle funka fint med teden.
Haard skrev:Lakun skrev:Kelleher ledig. Tror han skulle funka fint med teden.
Nej tack. Säkerhetsrisk redan i en så låg nivå som i Allsvenskan.
Diabolics skrev:Haard skrev:Lakun skrev:Kelleher ledig. Tror han skulle funka fint med teden.
Nej tack. Säkerhetsrisk redan i en så låg nivå som i Allsvenskan.
å vi har redan Melin... miele.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst