Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
scopulus skrev:Växjö landade en fin värvning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/7l8obo/dubbel-stanley-cup-mastare-till-shl-klubb En personlig favorit som vunnit två Stanley Cup med Blackhawks i NHL. Ska bli kul att följa på nära håll men tyvärr i fel klubb
Fel tråd? Mod flytta gärna isåfall.
magnus b skrev:Versteeg??? Herrejävlar, det där hade varit en drömvärvning, även om han misslyckades totalt i KHL. Men han kommer höja Växjö ett par snäpp med sin närvaro. Jag hoppas att Hult iaf var med och högg där.
Lucas89 skrev:Växjö lär fortsätta landa spets innan deadline.
Vadfan gör vår (lucas saknar stil och finess och använder här ett ord som inte är ok och leder till bannlysning direkt) till sportchef för nytta ?
Jävla luffare Johan Hult!
Macce skrev:Lucas89 skrev:Växjö lär fortsätta landa spets innan deadline.
Vadfan gör vår ********* till sportchef för nytta ?
*******...Luffare?
Lucas89 skrev:Macce skrev:Lucas89 skrev:Växjö lär fortsätta landa spets innan deadline.
Vadfan gör vår ******** till sportchef för nytta ?
********...Luffare?
Är så innerligt jävla trött på hans passivitet och handlingsförlamning att jag spyr snart !
Låt Lakers plocka guldet i år igen o snåla jävla ********* !
Lucas89 skrev:Gå in i slutspel med 13 forwards förbannat begåvat !!!!!![]()
Macce skrev:Lucas89 skrev:Gå in i slutspel med 13 forwards förbannat begåvat !!!!!![]()
Det är ju flera dagar till deadline...Hult kanske hitta något bra till den 15e...
Lucas89 skrev:Gå in i slutspel med 13 forwards förbannat begåvat !!!!!![]()
Klarar inte Hult locka hem Ulla?
Växjö slår lite ur underläge nu. Dom ser ju sanslöst välrustade för tuffa matcher. Shinnimin, hardt, Rahimi och nu detta .
Man sitter inte supernöjda utan vill spetsa till ett redan bra lag .
Verkligen önskar vi hade en offensiv och aggressiv sportchef med lite attityd!
Lucas89 skrev:Macce skrev:Lucas89 skrev:Gå in i slutspel med 13 forwards förbannat begåvat !!!!!![]()
Det är ju flera dagar till deadline...Hult kanske hitta något bra till den 15e...
Antar att du tror på jultomten också
Husmusen skrev:Inför säsongerna så tycker jag J&J gör ett likvärdigt jobb som Evertsson, kanske tom bättre. Skulle tom våga gå så långt att jag säger "bra jobbat" Dem brukar hitta en blandning mellan upp and coming stars från allsvenskan som Borgman, Ejdsell, Engwall ect kombinerat med några goa hemvändare och andra lags stjärnor som Ljungh, Nilsson ect så absolut, pre-season är det synd att klaga.
Men midseason, yes jag är avundsjuk på Evertsson och Växjö där, Evertsson är brutalt mycket mer aktiv under säsongerna, kickar underpresterande spelare, värvar nya, formar laget till det bättre under säsongen, där har J&J MYCKET att lära från Evertsson.
Men nej, jag byter ALDRIG lag från Hv71 och definivit inte till Växjö...
Lucas89 skrev:Macce skrev:Lucas89 skrev:Gå in i slutspel med 13 forwards förbannat begåvat !!!!!![]()
Antar att du tror på jultomten också
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst