Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Littleshrimp skrev:Någon som vet var det står i ABs sillysurr med Ros och Albris?
håvesjuttioett skrev: JVM spelas i mitten av augusti? Säsongspremiären är den 17e september?
Littleshrimp skrev:Någon som vet var det står i ABs sillysurr med Ros och Albris?
Diabolics skrev:håvesjuttioett skrev: JVM spelas i mitten av augusti? Säsongspremiären är den 17e september?
Det är väl det uppskjutna JVM som spelas då, det kommer väl ett till under vintern?
Diabolics skrev:Försiktigt positiv efter dagens rykten.
Nu händer det saker. Detta har många av er efterfrågat. Att det som händer skulle passa allas åsikter är naturligtvis en total omöjlighet. Gläds åt att något händer, att folk gör något.
Lejacques: Jag förstår inte att du kan säga att summan av detta är negativt, givet var vi stod efter gårdagen? Detta är ju vad du efterfrågat?
Vi står precis där vi gjorde innan med tedenfart och Andre. : noll förändring
Vi hade inte Ebert igår, vi har inte Ebert idag. : noll förändring
Kokko, ytterrell, bohm och Törngren ut : förändring!
Å detta bedömer du som mer minus än plus?
Så för att summera. Dagens sillysurr pekar mer åt minus än plus. Och det vill vi ju inte.
Diabolics skrev:Lejacques: Jag förstår inte att du kan säga att summan av detta är negativt, givet var vi stod efter gårdagen? Detta är ju vad du efterfrågat?
Littleshrimp skrev:Då börjar det hända lite grejer med andra ord!
Men han nämner inget om exempelvis Almqvist?
mrbluebulls1 skrev:Littleshrimp skrev:Då börjar det hända lite grejer med andra ord!
Men han nämner inget om exempelvis Almqvist?
Almqvist klar. Presentationen var jag förhastad med senast.
Inte en aning om hur HV tänker när det gäller presentationer
PapaEmeritus skrev:Ska vi etablera oss i SHL ordentligt så har Powell inget i HV att göra. Vi måste ha högre ambitioner än så.
Quila skrev:Powell är en riktigt bra värvning för OIK, men finns inte plats/roll hos oss.
Toppcenter på ingång!
Quila skrev:Powell är en riktigt bra värvning för OIK, men finns inte plats/roll hos oss.
Toppcenter på ingång!
Toppcenter på ingång!
tibia skrev:Quila skrev:Powell är en riktigt bra värvning för OIK, men finns inte plats/roll hos oss.
Toppcenter på ingång!
Känns ändå på ett sätt lite skönt att vi siktar högre!
Spännande med toppcenter
NightWalker skrev:Quila skrev:Powell är en riktigt bra värvning för OIK, men finns inte plats/roll hos oss.
Toppcenter på ingång!
Du vet verkligen hur du ska få igång en på en fredag, Quila.
Eller egentligen alla dagar...
Angående Powell, han gjorde det väldigt bra för oss i allsvenskan, men jag känner mig ändå glad att man siktar högre.
Toppcenter på ingång!
Quila skrev:Tror center presenteras nästa vecka, men en back idag
Quila skrev:Tror center presenteras nästa vecka, men en back idag
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst