Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
RiWi skrev:Håller med dig lucas, samtidigt var väl detta sista chansen att jaga pojkdrömmen?
Han lär inte bli kvar i ahl nästa sässe, älsta forwarden i laget och likvärdig lön med shl. Frågan är ju om det är givet att han väljer hv? Kändes inte helt nöjd med att kastas runt på alla positioner innan han lämnade.
Lucas89 skrev:RiWi skrev:Håller med dig lucas, samtidigt var väl detta sista chansen att jaga pojkdrömmen?
Han lär inte bli kvar i ahl nästa sässe, älsta forwarden i laget och likvärdig lön med shl. Frågan är ju om det är givet att han väljer hv? Kändes inte helt nöjd med att kastas runt på alla positioner innan han lämnade.
Likvärdig lön med i SHL? Man brukar väl säga att man har 1/10 av NHL-lönen i AHL. Alltså betydligt lägre än i HV där han sannolikt hade haft 200-250 i månaden. 75-90 i AHL. nånstans där
frippe-borås skrev:https://www.eliteprospects.com/player/92228/miikka-pitkanen
Ryktas bort från KooKoo enligt eliteprospect. Ingen spelare man skulle får behålla särskilt länge då han endast är 22år. Men att han hade kunnat göra skillnad denna säsong tvivlar jag inte på!
https://www.eliteprospects.com/player/47197/jarno-karki
Hade däremot sett ett erbjudande till denna och även nästa säsong. Men verkar som Schweiz är och lockar och det kan väl inte Hult buda högre antar jag.
Tror tyvärr risken är större att det inte dyker upp någon spelare som gör oss fans nöjda utan vi får nog räkna med liknande Styrman om det överhuvudtaget dyker upp någon med rätt karaktär!
För Hult är ju inte direkt känd att leta spelare med spetskompetens i form av målgörare utan letar oftast efter hårt jobbande spelare!
Atko_79 skrev:Dem där två är nog för dyra för Hult,han brukar ju bara jaga sånt som ingen vill ha eller i bästa fall mellanmjölk.Sånt som är billigt .Ända vinter nyförvärvet som han fick som vart bra det var ju Lehtonen.Annars nada.
Atko_79 skrev:Dem där två är nog för dyra för Hult,han brukar ju bara jaga sånt som ingen vill ha eller i bästa fall mellanmjölk.Sånt som är billigt .Ända vinter nyförvärvet som han fick som vart bra det var ju Lehtonen.Annars nada.
Junior skrev:Atko_79 skrev:Dem där två är nog för dyra för Hult,han brukar ju bara jaga sånt som ingen vill ha eller i bästa fall mellanmjölk.Sånt som är billigt .Ända vinter nyförvärvet som han fick som vart bra det var ju Lehtonen.Annars nada.
Ska hjälpa dej på traven, Elliott fick en skjuts till ett tvåvägskontrakt med pingulaget i NHL. Han var en fantastisk värvning.
Feltan skrev:Surrades en del om André igen i Cmore i lördags, eller hörde jag fel?
frippe-borås skrev:https://www.eliteprospects.com/player/92228/miikka-pitkanen
Ryktas bort från KooKoo enligt eliteprospect. Ingen spelare man skulle får behålla särskilt länge då han endast är 22år. Men att han hade kunnat göra skillnad denna säsong tvivlar jag inte på!
https://www.eliteprospects.com/player/47197/jarno-karki
Hade däremot sett ett erbjudande till denna och även nästa säsong. Men verkar som Schweiz är och lockar och det kan väl inte Hult buda högre antar jag.
Feltan skrev:Surrades en del om André igen i Cmore i lördags, eller hörde jag fel?
lejacques skrev:Nu är marknaden tunn så ta det för vad det är.
Men vad tror ni om Nicklas Hardt? Klart nu att han lämnar Malmö.
Har alltid varit överjävlig när han mött HV. Bidrar med både tuffhet och en del spel. Tänk Figren, inte lika snidig men desto tuffare
Skulle nog inte göra bort sig i en tredjekedja och framför mål i PP.
jordfelsbrytare skrev:lejacques skrev:Nu är marknaden tunn så ta det för vad det är.
Men vad tror ni om Nicklas Hardt? Klart nu att han lämnar Malmö.
Har alltid varit överjävlig när han mött HV. Bidrar med både tuffhet och en del spel. Tänk Figren, inte lika snidig men desto tuffare
Skulle nog inte göra bort sig i en tredjekedja och framför mål i PP.
Klar för Växjö. Bekräftat av Evertsson själv.
Robert.76 skrev:Bara gratulera Växjö, Hardt hade varit trevlig att ha i HV.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst