Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics

EMILNB skrev:Varför spelar inte Fiala med J20?
FirstSwitch skrev:EMILNB skrev:Varför spelar inte Fiala med J20?
Han är skadad.. vet dock inte vilken typ av skada.
HV leder kvartsfinalen andra match med 3-2 efter 1:a perioden spelad
Matchen går som sagt live på jp's sida om ni inte befinner er på plats:
http://www.jonkopingsposten.se/sport/li ... zWzMkBsIoo

tommy1985a skrev:Vad tråkigt att ingen verkade läsa mitt kreativa inlägg om Juniorerna och svara med en uppfattning om det och vad de tror om Junisarna. Hade varit en spännande diskussion tycker jag. Jag kopierar in det som en ny post i hopp om att någon hinner läsa det innan det försvinner i mängden inlägg. Så att det inte var helt förgäves. Hoppas det är ok?
JohanB skrev:tommy1985a skrev:Vad tråkigt att ingen verkade läsa mitt kreativa inlägg om Juniorerna och svara med en uppfattning om det och vad de tror om Junisarna. Hade varit en spännande diskussion tycker jag. Jag kopierar in det som en ny post i hopp om att någon hinner läsa det innan det försvinner i mängden inlägg. Så att det inte var helt förgäves. Hoppas det är ok?
Ta det inte personligt men jag brukar hoppa över dina inlägg ibland, det känns som att du skriver nästan ett A4 per inlägg, och visst är det helt okej, finns väl inga regler som säger annat, men jag klarar inte av att läsa så långa inlägg gång efter gång där det mest innehåller spekulationer hit och dit.
Hur som helst är det inget illa menat, men jag tycker kanske att man kan försöka korta ner det lite grann, men talar bara för mig själv så vet inte om någon annan känner likadant.
Jompii skrev:På LiveArena.com så sänds de flesta juniormatcherna. LiveArena kostar 59kr/månad.
HV71's sida på LiveArena - http://www.livearena.com/Content/Index/6313?tzo=60
Imorgon/helgen så sänds t.ex U16-slutspelet, semifinalerna, brons- och finalmatch.
Dalmasen skrev:Jompii skrev:På LiveArena.com så sänds de flesta juniormatcherna. LiveArena kostar 59kr/månad.
HV71's sida på LiveArena - http://www.livearena.com/Content/Index/6313?tzo=60
Imorgon/helgen så sänds t.ex U16-slutspelet, semifinalerna, brons- och finalmatch.
Visas slutspelshelgen gratis på någon stream, eller är det LiveArena man ska vända sig till??
FirstSwitch skrev:Jimmie Jansson har fått lite speltid i A-laget men håller med, han har inte på riktigt fått den där chansen. Han är dock klar för Timrå vilket kan tyckas synd då han är väldigt bra offensivt som back, foppa-straffen i semin var ju grym.
En annan spelare som jag tycker borde få mer speltid i A-laget är Erik Andersson, ganska lik Falk som spelare fast verkar vara vassare offensivt sätt, otroligt bra tvåvägsspelare. En perfekt spelare att ha i en tredje-kedja.
FirstSwitch skrev:Jimmie Jansson har fått lite speltid i A-laget men håller med, han har inte på riktigt fått den där chansen. Han är dock klar för Timrå vilket kan tyckas synd då han är väldigt bra offensivt som back, foppa-straffen i semin var ju grym.
En annan spelare som jag tycker borde få mer speltid i A-laget är Erik Andersson, ganska lik Falk som spelare fast verkar vara vassare offensivt sätt, otroligt bra tvåvägsspelare. En perfekt spelare att ha i en tredje-kedja.
Jompii skrev:Ett tips är att skapa ett TV4-Play konto och köra en gratis månad. Det är ingen bindningstid men det gäller att avbryta abonnemanget innan 30 dagar, annars förlängs det automatiskt och då kostar det 99 kr/månad. Ska själv avbryta skiten imorgon efter matcherna.
ateisten skrev:Vad har hänt? TV4 Sport är helt borta bland mina kanaler, har tolvan ersatt den kanalen eller har den helt enkelt blivit en "betalkanal"?
ateisten skrev:Vad har hänt? TV4 Sport är helt borta bland mina kanaler, har tolvan ersatt den kanalen eller har den helt enkelt blivit en "betalkanal"?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst