Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
jordfelsbrytare skrev:Jörgen Jönsson sa til P4 Jönköping idag att hv värvat Tim Erixon bla. Kan ju hoppas att han vet något vi andra inte vet
DocSeverinsen skrev:jordfelsbrytare skrev:Jörgen Jönsson sa til P4 Jönköping idag att hv värvat Tim Erixon bla. Kan ju hoppas att han vet något vi andra inte vet
Tar denna från HV71-tråden. Något som ni med lite "inside information" hört något om? Känns ändå som att om J. Jönsson nämnder det I radio borde det finnas någon substans I ryktet.
Nick skrev:DocSeverinsen skrev:jordfelsbrytare skrev:Jörgen Jönsson sa til P4 Jönköping idag att hv värvat Tim Erixon bla. Kan ju hoppas att han vet något vi andra inte vet
Tar denna från HV71-tråden. Något som ni med lite "inside information" hört något om? Känns ändå som att om J. Jönsson nämnder det I radio borde det finnas någon substans I ryktet.
Tror nog att herr Jönsson bara gjorde en groda.
Det blev helt enkelt lite fel. Är min gissning.
Klabbe skrev:MrMadhawk skriver på Twitter att han messade JJ för att kolla om Erixon. JJ svarade att han sa fel i radiosändningen.
Mr Madhawk på twitter:
I ett klipp hos @Radiosporten råkar Jörgen Jönsson säga att Tim Erixon är ett nyförvärv hos HV71 i deras genomgång. Jag sms:ade Jörgen för att fråga om det fanns sanning i det.
Så är inte fallet.
"Dåligt av mig. Det var bara ett rykte. Sorry." skriver han.
Macce skrev:Mr Madhawk på twitter:
I ett klipp hos @Radiosporten råkar Jörgen Jönsson säga att Tim Erixon är ett nyförvärv hos HV71 i deras genomgång. Jag sms:ade Jörgen för att fråga om det fanns sanning i det.
Så är inte fallet.
"Dåligt av mig. Det var bara ett rykte. Sorry." skriver han.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst