Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics

Tropåt skrev:Poäng utropas med glädje till Sir Ward!!
Så ska en RIKTIG supporter uttrycka sig!
Lyssna och ta lärdom av vad sir Ward skriver.
Visa mig nu vilka hängivna Hv supporters ni är, är ganska less på endast få läsa negativa saker om personal, upplägg, ekonomi. Hv71 är ett extremt stort klubbmärke. Det sista dom behöver är åsikter från folk som kan och vet allt.
Man ska inte knarka när man redan är idiot!!
Citat från Beck filmen.. Lite kul i ett forum som detta

Tropåt skrev:Poäng utropas med glädje till Sir Ward!!
Så ska en RIKTIG supporter uttrycka sig!
Lyssna och ta lärdom av vad sir Ward skriver.
Visa mig nu vilka hängivna Hv supporters ni är, är ganska less på endast få läsa negativa saker om personal, upplägg, ekonomi. Hv71 är ett extremt stort klubbmärke. Det sista dom behöver är åsikter från folk som kan och vet allt.
Man ska inte knarka när man redan är idiot!!
Citat från Beck filmen.. Lite kul i ett forum som detta
Skulle inte du vara tyst? Bara läsa och inte kommentera? Ingen som hindrar dig att bege dig till arenan och skicka hjärtan.Tropåt skrev:Har haft 45 omgångar på oss, och ännu har ingen tagit upp idén med att samlas utanför... Boosta grabbarna!! Nu behövs det poäng. Jag tror på Hv71. Vi ger aldrig upp!!
lejacques skrev:Nä. Jag vill inte möta Brynäs. Bättre målvakt. Eller Ersson har i alla fall varit bra när han mött just oss.
Dessutom bättre spets i Rödin, Scott med flera.
Dessutom har de Peter Andersson som vet exakt hur hans lag ska spela Malmöhockey, vilket passar just HV ovanligt illa.
Dessutom. Vi må aldrig ha förlorat en final mot Brynäs. Just därför ska väl hockeygudarna se till att vi torskar ett kval och de där två gulden vi vann i sudden blir rätt meningslösa i det stora hela...
Kamy skrev:Tror enda chans att vinna en kval är att rulla runt på 3 femmor i alla matcher.
Bänka Bertov, E Johansson, Kokkonen och Holmström och låt dessa inte spela en sekund så kanske kanske kanskeman har en chans.
T.o.m en dålig sportchef hade kickat dessa spekare för längesen, synd bara att vi besitter på en usel.
Fylke74 skrev:Hade reglerna inte ändrats hade det varit Timrå som stod för motståndet.
Tror jag föredrar Oskarshamn eller Brynäs faktiskt.
Nutarviguld skrev:Gilla läget? Nej
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster