Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
PapaEmeritus skrev:Synd att det inte verkar bli något med Anton Karlsson. Hade varit en klar uppgradering mot Ytterell.
RJ--92 skrev:PapaEmeritus skrev:Synd att det inte verkar bli något med Anton Karlsson. Hade varit en klar uppgradering mot Ytterell.
Kan ju inte jämföra defensiv back mot offensiv back![]()
![]()
Det enda dom har gemensamt typ är positionen samt Vetlanda typ.
JoakimA skrev:RJ--92 skrev:PapaEmeritus skrev:Synd att det inte verkar bli något med Anton Karlsson. Hade varit en klar uppgradering mot Ytterell.
Kan ju inte jämföra defensiv back mot offensiv back![]()
![]()
Det enda dom har gemensamt typ är positionen samt Vetlanda typ.
Med Ytterells målproduktion så måste han ändå ses som en defensiv back
mrnorrland skrev:Även om jag är positiv till axel Holmström hoppas jag inte han är ljungs ersättare. Om han drar behöver vi värva en center som kan bygga upp spelet, axel är inte riktigt där än
lejacques skrev:Fint att Wänna verkar gå till Finland och inte Brynäs.
Hade varit så jäkla smärtsamt att se honom ösa in poäng i en annan än HV-tröjan.
sussan skrev:lejacques skrev:Fint att Wänna verkar gå till Finland och inte Brynäs.
Hade varit så jäkla smärtsamt att se honom ösa in poäng i en annan än HV-tröjan.
Jamen precis. Det har varit ofattbart att han suttit på läktaren så när han nu lämnar oss vill jag inte se honom som poängligavinnare i SHL.
magnus b skrev:Ifall Bergman ryktet stämmer så kanske det är så jävligt att Isac är på väg bort. Jag tycker Isac har tagit steg hela säsongen, och nu är han ju hur grym som helst.
lejacques skrev:En 26-årig hockeyallsvensk forward, som så sent som förra året lirade i division 1, och som gjort en poängbra säsong i allsvenskan.
Näe. Det känns spontant inte bra.
Ännu en breddspelare... Nej, tack till det ryktet.
Då är det väl bättre att plocka in Jesper Thörnberg...
Eller ännu bättre. Vik platsen åt en Junis.
lejacques skrev:Ja, jo. Det vore ju rena drömmen att få in Peterson. Men både Sandin och Bergman?
Bättre i sådana fall att förlänga med Brännström nu när han gör det bra. Och så Wennlund, kanske?
Jag är ju fortsatt övertygad om att vi måste ha kvalitetsspelare på i stort sett varje position för att det ska gå vägen nästa år (då Hult bestämt sig för köra på sin grej to the bitter end).
magnus b skrev:Jag ser dock Linus Sandin som en potentiell skytteligavinnare nästa år. Jag kan nästan garantera 20 mål från hans klubba. Vet inte vad som är mer spetts än det?
Husmusen skrev:magnus b skrev:Jag ser dock Linus Sandin som en potentiell skytteligavinnare nästa år. Jag kan nästan garantera 20 mål från hans klubba. Vet inte vad som är mer spetts än det?
Sandin har du iofs rätt i, det får jag erkänna, han är spännande helt klart
PapaEmeritus skrev:En sammanfattning från Jnytt där en klassback från ett av topp sex-lagen redan kan vara klar. Spännande!
https://www.jnytt.se/article/lista-sa-k ... forandras/
Robert.76 skrev:PapaEmeritus skrev:En sammanfattning från Jnytt där en klassback från ett av topp sex-lagen redan kan vara klar. Spännande!
I samma artikel står det att HV vill bryta med Didrik, då ska jag dra ut Hult från Kinnarps.....
Robert.76 skrev:PapaEmeritus skrev:En sammanfattning från Jnytt där en klassback från ett av topp sex-lagen redan kan vara klar. Spännande!
I samma artikel står det att HV vill bryta med Didrik, då ska jag dra ut Hult från Kinnarps.....
lejacques skrev:Robert.76 skrev:PapaEmeritus skrev:En sammanfattning från Jnytt där en klassback från ett av topp sex-lagen redan kan vara klar. Spännande!
Läs igenom de vill bryta för att skriva ett flerårskontrakt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst