Till Crut - Hååvee?Junior skrev:Varför är inte texten till introt uppe på jumbotronen?
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Till Crut - Hååvee?Junior skrev:Varför är inte texten till introt uppe på jumbotronen?
Feltan skrev:Till Crut - Hååvee?Junior skrev:Varför är inte texten till introt uppe på jumbotronen?
Junior skrev:Varför är inte texten till introt uppe på jumbotronen?
Henke67 skrev:Junior skrev:Varför är inte texten till introt uppe på jumbotronen?
Helt seriöst så tror jag inte man räknat med risken att någon hockeyintresserad som befinner sig söder om Dalälven ens tillfälligt skulle vara i behov av texten.
Zico skrev:Enligt en artikel i JP den 9 juli verkar allt klart. Agne Bengtsson svarar så här på frågan varför man är så hemlighetsfulla:
"Ja, men vi har en partner som vill att vi ska gå ut med det vid rätt tillfälle. Men det är klart, det kan jag väl säga. Nu berättar jag inte mer......Men det kommer att bli jättebra. Under augusti kommer vi att gå ut med det."
mrnorrland skrev:Nån som vet om de var Kinnarps som bröt sig ur samarbetet elr om de var HV?
spaawn skrev:Har hört ett rykte om att det är ett fastighetsbolag, låter rimligt är väl de som har pengar. SKa vi tippa på "Tosito Arena" eller "VBAB Arena"?
spaawn skrev:Vätterhem är ett kommunalt bolag har jag för mig. Tror det finns någon lag t.o.m att kommuner inte får sponsra verksamhet på det sättet. Men den som lever får se, vore inte ett helt tokigt namn iaf
BlackIce skrev:Apropå fastighetsbolag som Vätterhem så är det nog mer sannolikt med Tosito Arena eller Tolust Arena.
Det är den gamle hv-backen Tommy Fritz som driver fastighetsbolagen, de tycks ha tjänat ordentlig på detta, de har fastighet till ett värde på långt över miljarden (har t.ex. köpt hela området med Munksjö pappersbruk) och Tommy har sagt att han vill ge tillbaka till bygden. Nu är det väl upp till bevis
lillskogen skrev:Husqvarna ... Arena
Är väl det seriösa ryktet som surrar...
** EDIT **
Ser nu att jag inte var först på bollen. Vågade inte skicka tidigare...
Ha ha ha

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster