Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Weirdo skrev:Oliwer Kaski lämnar Lugano och har börjat följa HV
https://www.eliteprospects.com/player/9 ... iwer-kaski
VAD händer?
Dovahkiin skrev:Kaski är ju ruskigt bra! Klassback. Bara hoppas!
Zico skrev:Dovahkiin skrev:Kaski är ju ruskigt bra! Klassback. Bara hoppas!
Håller med. För mig är det dock alarmerande att det på EP står ett rött kors kors vid hans namn, vilket brukar indikera på en skada.
Haard skrev:Diskussion på Modos forum att man vill ha tillbaka "Vigge", men att det finns SHL-komkurrenter som rycker i honom. Någon nisse skriver dock att Sam nu är klar för dem.
Tror dock inte på det förrän det är officiellt.

Haard skrev:Zico skrev:Dovahkiin skrev:Kaski är ju ruskigt bra! Klassback. Bara hoppas!
Håller med. För mig är det dock alarmerande att det på EP står ett rött kors kors vid hans namn, vilket brukar indikera på en skada.
Åkte på en hjärnskakning i mitten av november och ska tydligen inte helt vara tillbaka ännu.
Men om Nubben lyckas lands honom till HV kan man verkligen inte anklaga Nubben för att stå med händerna i byxfickorna och inte göra något...
CROHB skrev:Kommer Kaski så lär det vara Martinsson som ligger illa till.
Kaski är ju en offensiv rightare och jag har svårt att tro att LaLeggia eller Andrae plockas bort.
Spännande hur som helst, Nubben verkar leverera i alla fall och nu är det upp till coacherna att förvalta den nya truppen.
DocSeverinsen skrev:CROHB skrev:Kommer Kaski så lär det vara Martinsson som ligger illa till.
Kaski är ju en offensiv rightare och jag har svårt att tro att LaLeggia eller Andrae plockas bort.
Spännande hur som helst, Nubben verkar leverera i alla fall och nu är det upp till coacherna att förvalta den nya truppen.
Skulle nog säga att Billins är den som ligger mest illa till.
DocSeverinsen skrev:CROHB skrev:Kommer Kaski så lär det vara Martinsson som ligger illa till.
mrnorrland skrev:https://www.expressen.se/sport/hockey/shl/oliwer-kaski-detaljer-fran-spel-i-hv71/
Nu är Johan Svensson på kaski han brukar ha hyfsat rätt på detta
Weirdo skrev:DocSeverinsen skrev:CROHB skrev:Kommer Kaski så lär det vara Martinsson som ligger illa till.
Hjalmarsson - Kaski
Andrae - Sjöholm
Martinsson - Laleggia
Torp
Ser bra ut.
frippe-borås skrev:Kaski ska ju vara klar för en klubb enligt EP! Bara hoppas det är HV71 då!
Tror Sam kan få det att lyfta för han var ju dominant i Allsvenskan. Vill inte bli av med honom.
Har inte fått det att flyta på men med lite självförtroende med mål och ass så tror jag han lyfter rejält!
Quila skrev:HV rykte i Kaski redan inför säsongen, så vi kan ju ligga bra till där.
Ser ni om han börjat följa HV nu, eller om han gjort det sedan en tid?
Weirdo skrev:Quila skrev:HV rykte i Kaski redan inför säsongen, så vi kan ju ligga bra till där.
Ser ni om han börjat följa HV nu, eller om han gjort det sedan en tid?
Det var nu i förmiddags
Robert.76 skrev:En kall tråkig tisdag blev med ens lite mer spännande....Kaski känns ju mer eller mindre klar om man får tro Mrmadhawk, och det gör vi ju såklart!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster