länka gärna, 2 spännande spelare.
men hade nog valt Manninen och Granlund
jordfelsbrytare skrev:Det går lite löst snack i andra forum att Nubben hört sig för både kring Jori Lehterä samt Markus Granlund.
Jag tror att detta stämmer.
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
jordfelsbrytare skrev:Det går lite löst snack i andra forum att Nubben hört sig för både kring Jori Lehterä samt Markus Granlund.
Jag tror att detta stämmer.
lejacques skrev:Någon som hört något om Filip Sandberg? Känns given att ta tillbaka.
HV-supportern skrev:lejacques skrev:Någon som hört något om Filip Sandberg? Känns given att ta tillbaka.
Jag hade hellre försökt få hit Malte Strömwall än Filip Sandberg. Strömwall har sedan han lämnade HV öst in poäng i Liiga och KHL och fått chansen i Tre Kronor. Han är just nu klubblös efter att ha brutit sitt kontrakt med Dinamo Minsk.
Danneman skrev:Kenny Agostino, https://www.eliteprospects.com/player/7 ... y-agostino
Beroende på hur det blir med Petersson, Tedenby o X (kanske inte ens blir fyra forwards in) så hade det varit riktigt fint att få in honom. Spelade i Torpedo förra säsongen, och i det amerikanska OS-laget, med Miele. En pålitlig poänggörare genom hela karriären. Han var också på SHL-klubbarnas bord innan transfer deadline, så det känns som han kan vara intresserad av att spela i Sverige.
Danneman skrev:Kenny Agostino, https://www.eliteprospects.com/player/7 ... y-agostino
Beroende på hur det blir med Petersson, Tedenby o X (kanske inte ens blir fyra forwards in) så hade det varit riktigt fint att få in honom. Spelade i Torpedo förra säsongen, och i det amerikanska OS-laget, med Miele. En pålitlig poänggörare genom hela karriären. Han var också på SHL-klubbarnas bord innan transfer deadline, så det känns som han kan vara intresserad av att spela i Sverige.
Quila skrev:Danneman skrev:Kenny Agostino, https://www.eliteprospects.com/player/7 ... y-agostino
Flytta denna till seriösa
Quila skrev:Danneman skrev:Kenny Agostino, https://www.eliteprospects.com/player/7 ... y-agostino
Flytta denna till seriösa
PapaEmeritus skrev:Peterson - Miele - Agostino hade ju inte gjort ont. Alls.
Dovahkiin skrev:PapaEmeritus skrev:Peterson - Miele - Agostino hade ju inte gjort ont. Alls.
På pappret hade det typ varit SHL bästa 1a kedja.
Crille skrev:Är det bara jag som är lite fundersam över varför inte Matt Donovan varit mer på tal för vår backbesättning? Jag tycker han var mycket dominant senast det begav sig…
lejacques skrev:Och för mig är det helt oväsentligt att Martinsson gjorde närmare 40 poäng och Donavan var en av de bättre backarna i SHL:s sämsta lag, som dessutom åkte ur. Den backsidan var totalt felbygd. Min poäng. Vi ska inte bygga samma backsida igen.
Nick skrev:Crille skrev:Är det bara jag som är lite fundersam över varför inte Matt Donovan varit mer på tal för vår backbesättning? Jag tycker han var mycket dominant senast det begav sig…
Jo de är konstigt. Men vem vet, han kanske finns med i diskussionerna.
Nick skrev:Nån tjomme på twitter påstår att Agostino ska till SAIK.
Synd om de stämmer.
Weirdo skrev:Nick skrev:Nån tjomme på twitter påstår att Agostino ska till SAIK.
Synd om de stämmer.
Jag har inte direkt någon insyn. Men det kontot skulle jag nog lita på sist av alla. Med tanke på vad han postar.
Weirdo skrev:Nick skrev:Nån tjomme på twitter påstår att Agostino ska till SAIK.
Synd om de stämmer.
Jag har inte direkt någon insyn. Men det kontot skulle jag nog lita på sist av alla. Med tanke på vad han postar.
mrnorrland skrev:Weirdo skrev:Nick skrev:Nån tjomme på twitter påstår att Agostino ska till SAIK.
Synd om de stämmer.
fast har väll aldrigt vart nått riktigt rykte hit heller ändå så?
Nick skrev:För att drömma vidare lite. Så hade varit grymt att få in Malte Strömwall på sista forwardsplatsen. Kan ju hoppas han inte lyckas få nåt NHL kontrakt så man kan hugga där.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster