Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
NightWalker skrev:Från medlemsmötet: ny huvudtränare är klar, men man går inte ut med det ännu pga. respekt mot den nya tränarens nuvarande arbetsgivare.
Moroten89 skrev:NightWalker skrev:Från medlemsmötet: ny huvudtränare är klar, men man går inte ut med det ännu pga. respekt mot den nya tränarens nuvarande arbetsgivare.
Så om vi förutsätter att nuvarande arbetsgivare är i Sverige så har vi tio lag att välja på, sex lag om vi räknar bort lagen i Hockeyettan. Växjö är ett av dem och de kommer göra förändringar då Tobias Thermell slutar och ersätts av Nicklas Rahm.
Sedan så har man sett Stillman i HG och han vill jobba med detaljerna i spelet som assisterande.
Om vi gissar på att det är Thermell och Stillman som kliver in i båset, kommer det någon mer tro? Kommer Thermell vara HC eller assisterande isåfall?
Kommer det tredje namnet vara någon av våra juniortränare?
Ska bli intressant att se!
Haard skrev:Tommy Samuelsson klar, enligt Sportbladet.

Diabolics skrev:Minns förra gången vi plockade från FBK....![]()
Nu skall jag inte vara sån... jag tror detta är en bra lösning.
Nick skrev:Nån skrev att hv förhandlar med stille.
Min fråga är. Vill han verkligen tillbaka till Hv sålänge Hult är sportchef?
Om de nu inte är just sportchef han förhandlar om.
Norrlandssupporter skrev:Ruggigt bra namn för ett lag i HAS. Gärna några yngre lovande ass.
Norrlandssupporter skrev:Ruggigt bra namn för ett lag i HAS. Gärna några yngre lovande ass.
Weirdo skrev:Semifinalserien mellan Servette och Zurich (Tommy) avgörs i bäst av fem. Servette leder 1-0. Andra matchen pågår just nu.
Hoppas de åker ut med 3-0 så han kan komma hit
Moroten89 skrev:Nick skrev:Nån skrev att hv förhandlar med stille.
Man har väl egentligen inget mer att gå på me än att han varit i HG härom veckan?
Weirdo skrev:Weirdo skrev:Semifinalserien mellan Servette och Zurich (Tommy) avgörs i bäst av fem. Servette leder 1-0. Andra matchen pågår just nu.
Hoppas de åker ut med 3-0 så han kan komma hit
Servette leder just nu med 2-0 ( i andra matchen)
Diabolics skrev:Moroten89 skrev:Nick skrev:Nån skrev att hv förhandlar med stille.
Man har väl egentligen inget mer att gå på me än att han varit i HG härom veckan?
det går ett rykte att han suttit i någon förhandling, kan ju vara så att han losat mot Samuelsson. Eller något annat som kommer inom snar framtid.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster