Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
lejacques skrev:Gunnar har stått de senaste sju matcherna. HV har under samma period haft ett poängsnitt på 1,86.
Nej, Gunnar gör långt från en bra säsong (faktiskt den sämsta sedan han var ung och lovande i HV), och nej, förlängning känns tvek i dagsläget om det inte handlar om att han ska ha en roll som andra. Och ja, Gunnar har bjudit på ett gäng enkla mål.
Men. Faktum är att HV i dagsläget är ett vinnande lag med Gunnar i mål. Efter förutsättningarna tror jag Lillis är mer än nöjd så länge Gunnar vinner sin match i matchen och HV tar poäng.
Så jag tror inte målvaktsfrågan är något varken Lillis eller Hult prioriterar just nu.
Grga skrev:Nej, jag tror du har rätt i att de inte prioriterar detta för det har de inte gjort de senaste 10 åren. Men sen ser vi ju också facit nu. Är naturligtvis inte enbart målvaktssidan som brustit men jag lovar att det är en stor del i det hela.
HV-supportern skrev:Grga skrev:Nej, jag tror du har rätt i att de inte prioriterar detta för det har de inte gjort de senaste 10 åren. Men sen ser vi ju också facit nu. Är naturligtvis inte enbart målvaktssidan som brustit men jag lovar att det är en stor del i det hela.
Linus är väl egentligen bara den enda klassmålvakten vi har haft efter Liv. Larsson, Wesslau, Sandström, PW och nu Gunnar är inga målvakter man vinner SM-guld med. Hugo kan bli bra men han är inte där än. Alldeles för ojämn.
Nutarviguld skrev:Sista helgen då gubbar, tycker det är lite märkligt med Wellman, inte klar för Hv eller någon annan klubb, kanske budgivning som ballat ur ? Många lag letar forward.
Va tror ni ? kommer det in något mer ?
Jag tror på FW sidan blir det nog inget mer, tror att Wellman blir klar för typ Luleå
Backsidan så tror jag det kommer in en "Styrman" back, breddback deluxe, dock så anser jag att vi INTE behöver detta utan behöver en medel+ bra back att ersätta Arell/E Johansson/Andrea med
På backsidan så blir det nog en namngiven allsvensk målvakt typ Adam Åhman.
Det är vad jag tippar på
Nutarviguld skrev:På backsidan så blir det nog en namngiven allsvensk målvakt typ Adam Åhman.
Det är vad jag tippar på
327 Karlsson skrev:Nutarviguld skrev:På backsidan så blir det nog en namngiven allsvensk målvakt typ Adam Åhman.
Det är vad jag tippar på
Riktig kris på back-marknaden och desperation i HV om vi måste slänga in en målvakt som back.![]()
Nutarviguld skrev:327 Karlsson skrev:Nutarviguld skrev:På backsidan så blir det nog en namngiven allsvensk målvakt typ Adam Åhman.
Det är vad jag tippar på
Riktig kris på back-marknaden och desperation i HV om vi måste slänga in en målvakt som back.![]()
HAHA ojdå lite felskrivning där ja![]()
En liten anekdot, Under tiden då vi hade underbara Liv i målet så satt jag och min fru tillsammans med hennes kompis och kompisens man och kollade på en Hv match ihop. Då säger kommentatorerna "nu tar nog Hv ut Liv snart"... varpå min frus kompis menar på att Liv kommer att ansluta till anfallet, som utespelare...jag garvade och sa "skämtar du eller?" varpå det blev en hyffsat lång diskussion om detta och hon vägrade att ge sig, jag typ "men du jag är ju besatt Hv fan du tror inte jag har koll på detta eller?" men hon stod på sig...HAHA så ja man kanske kan ha målvakter som backar trots allt ??
Nutarviguld skrev:327 Karlsson skrev:Nutarviguld skrev:På backsidan så blir det nog en namngiven allsvensk målvakt typ Adam Åhman.
Det är vad jag tippar på
HAHA ojdå lite felskrivning där ja![]()
En liten anekdot, Under tiden då vi hade underbara Liv i målet så satt jag och min fru tillsammans med hennes kompis och kompisens man och kollade på en Hv match ihop. Då säger kommentatorerna "nu tar nog Hv ut Liv snart"... varpå min frus kompis menar på att Liv kommer att ansluta till anfallet, som utespelare...jag garvade och sa "skämtar du eller?" varpå det blev en hyffsat lång diskussion om detta och hon vägrade att ge sig, jag typ "men du jag är ju besatt Hv fan du tror inte jag har koll på detta eller?" men hon stod på sig...HAHA så ja man kanske kan ha målvakter som backar trots allt ??
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster