Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
jordfelsbrytare skrev:Om foten håller vore det väldigt intressant med Joni Pitkänen förresten angående drömmar inför nästa säsong.
Nutarviguld skrev:Var det bara skit snack att Hult va i Finland igår ?
chinobar skrev:Ok, bra diskussion.
Nutarviguld skrev:chinobar skrev:Ok, bra diskussion.
Ditt svar var ju inte så "bra diskussion" eller ?
Jag syftade väl på att de är konstigt att Hult åker på nöjjes resa till Finland för Chl finalen mitt i sista transfer veckan
Fylke74 skrev:Svårt och tro att han åker till Finland för att se en match som vilken hockeyintresserad som helst.
Dock ingen koll på vad som finns tillgängligt i Kärpät.
dekman skrev:Nutarviguld skrev:chinobar skrev:Ok, bra diskussion.
Ditt svar var ju inte så "bra diskussion" eller ?
Jag syftade väl på att de är konstigt att Hult åker på nöjjes resa till Finland för Chl finalen mitt i sista transfer veckan
Herregud. Skärp dig.
didotto skrev:Kan det inte vara så att det är flera lags sportchefer som åker för att se på CHL-finalen, som ändå HV har varit en av de drivande, av?
Eller är det så helt otroligt konstigt om han skulle göra så?
Jejqen skrev:didotto skrev:Kan det inte vara så att det är flera lags sportchefer som åker för att se på CHL-finalen, som ändå HV har varit en av de drivande, av?
Eller är det så helt otroligt konstigt om han skulle göra så?
Inte alls. Men, den infaller under Hults mest hektiska period på året, där han troligtvis prioriterar de viktigaste bitarna - spika trupp.
jordfelsbrytare skrev:Drömmens dröm hade ju vart att Andre Petersson helt klart. Men är väl inte ett dugg realistiskt misstänker jag. Men som sagt drömma får man ju alltid göra. Riktigt kul att se att han verkar fått ordning på sina ryggproblem.
kny skrev:jordfelsbrytare skrev:Drömmens dröm hade ju vart att Andre Petersson helt klart. Men är väl inte ett dugg realistiskt misstänker jag. Men som sagt drömma får mMju alltid göra. Riktigt kul att se att han verkar fått ordning på sina ryggproblem.
André har kontrakt även över nästa säsong, tror knappast han eller HC sochi är speciellt intresserade av att bryta det avtalet
Nutarviguld skrev:Näst sista transfer vardagen idag. Spännande låt något hända. Melin fortfarande inte ersatt och hur är det med Brithen ?
Nutarviguld skrev:Näst sista transfer vardagen idag. Spännande låt något hända. Melin fortfarande inte ersatt och hur är det med Brithen ?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst