Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Jejqen skrev:http://www.hockeysverige.se/2016/01/25/modo-har-klart-med-landslagsfinne/
Filppula som tidigare har diskuterats i denna tråd landades av Modo. Skulle säga att det är potent värvning.
För att vara en död marknad har det trillat in en hel del forwards "som är i spel" till SHL.
Vi får verkligen hoppas att Arlbrandt landas nu.
jordfelsbrytare skrev:Jejqen skrev:http://www.hockeysverige.se/2016/01/25/modo-har-klart-med-landslagsfinne/
Filppula som tidigare har diskuterats i denna tråd landades av Modo. Skulle säga att det är potent värvning.
För att vara en död marknad har det trillat in en hel del forwards "som är i spel" till SHL.
Vi får verkligen hoppas att Arlbrandt landas nu.
Riktigt bra värvning av Modo! Nästan alla tillfrågade sportchefer har väl sagt att marknaden är obefintlig?!![]()
Med rätt pengar och andra sociala faktorer så är marknaden aldrig död
Jejqen skrev:Ullström har en kortvarig skada.
Att Sibir skulle släppa den spelare med högst poängsnitt i laget inför stundande slutspel känns inte troligt. Om man nu på twitter ska basunera ut att han är så gott som klar för HV får man backa upp det med lite mer kött på benen. Och till alla som delar och blir eld och lågor, var lite mer kritiska please...
Inzaneclown skrev:Ganska många rykten som cirkulerar omkring på Twitter just nu och de flesta är väl nämnda redan så jag kan väl dra de jag har hört hittills.
Arlbrandt
Ullström
Olausson
Kolan
Olli Palola
Ingen nämnd och ingen glömd.
Groucho skrev:Inzaneclown skrev:Ganska många rykten som cirkulerar omkring på Twitter just nu och de flesta är väl nämnda redan så jag kan väl dra de jag har hört hittills.
Arlbrandt
Ullström
Olausson
Kolan
Olli Palola
Ingen nämnd och ingen glömd.
Bortsett från Ullström så känns det väl som rätt realistiska värvningar. Olausson har ju liksom Arlbrandt inte haft en av sina bättre säsonger och sitter dessutom på utgående kontrakt. Kolans säsong tar tydligen slut nu i februari om jag har förstått det hela rätt och han har öppnat för en återkomst till SHL. Palola har dominerat i Liiga men inte fått ut ett jota i KHL. Skulle väl inte bli förvånad om någon/några av dessa herrar presenteras för HV inom dom närmaste veckorna.
Ja, bortsett från Ullström då - det hade varit en riktig bomb.
Nutarviguld skrev:Sakari klar för växjö som skickar crabb till Frölunda.
Vet att jag svär i kyrkan nu men fan va aktiv växjös sportchef är varje år. Han pusslar hit ovh dit för att förbättra laget. Kan säga såhär Obyrne hade åkt ut ur växjö innom några månader max och blivit ersatt lika fort
Nutarviguld skrev:Sakari klar för växjö som skickar crabb till Frölunda.
Vet att jag svär i kyrkan nu men fan va aktiv växjös sportchef är varje år. Han pusslar hit ovh dit för att förbättra laget. Kan säga såhär Obyrne hade åkt ut ur växjö innom några månader max och blivit ersatt lika fort
Tanke skrev:Och Frölunda släpper Elias Fälth... Come back i HV?
jordfelsbrytare skrev:Nutarviguld skrev:Sakari klar för växjö som skickar crabb till Frölunda.
Hatten av för Växjö. En riktig prestige värvning! Helt rätt att skicka Crabb till Frölunda i samma veva. Tala om att visa handlingskraft
Nutarviguld skrev:jordfelsbrytare skrev:Nutarviguld skrev:Sakari klar för växjö som skickar crabb till Frölunda.
Hatten av för Växjö. En riktig prestige värvning! Helt rätt att skicka Crabb till Frölunda i samma veva. Tala om att visa handlingskraft
precis, handlingskraft är något jag saknar så sjukt mycket
Melin hade man fixat ersättare till förlängsedan med lite handlingskraft
Obyrne hade fått gå på tidig pension
Och man hade dessutom värvat en ersättare till Mattias Karlsson förlängesedan (vi har fortfarande inte fått detta och man letade efter detta innan piluts skada men sen letade man heltplötsligt bara efter en ersättare till Pilut)
Mic7 skrev:Hur många ggr ska Hult behöva tala om att marknaden är död. Stäng ner tråden och gör Hult en tjänst.
Donjsone skrev:Mic7 skrev:Hur många ggr ska Hult behöva tala om att marknaden är död. Stäng ner tråden och gör Hult en tjänst.
Jo tjena, finns det ris i Kina med?![]()
Konstigt att alla lag värvar spets nu senaste sakari salminen till Lakers!
didotto skrev:Donjsone skrev:Mic7 skrev:Hur många ggr ska Hult behöva tala om att marknaden är död. Stäng ner tråden och gör Hult en tjänst.
Och HV har värvat Arlbrandt. Redan glömt det?
didotto skrev:Donjsone skrev:Mic7 skrev:Hur många ggr ska Hult behöva tala om att marknaden är död. Stäng ner tråden och gör Hult en tjänst.
Och HV har värvat Arlbrandt. Redan glömt det?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster