Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
HV har nämligen visat att det fortfarande finns plats för drömmar och mer än så också i den tuffaste av idrotter.
HV:s guld är i själva verket en saga där det goda tillåtits segra, där man fått gråta på slutet bara för att man är så glad över andras glädje, där man med hela hjärtat unnat de medverkande ett så lyckligt slut som det blev.
Pawhlen skrev:Precis som titeln påpekar kan vi här snacka om gamla matcher som HV spelat, det kan gälla både matcher som man vunnit och som man förlorat.
Davester skrev:Pawhlen skrev:Precis som titeln påpekar kan vi här snacka om gamla matcher som HV spelat, det kan gälla både matcher som man vunnit och som man förlorat.
Glömde säga det i förra inlägget, grymt bra tråd Pawhlen! Ryggdunk från mig till dig:)
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Tack. En av de mest galna matcherna jag hört och Bosse Bus Berglund självklart var det ju som var expert.Pawhlen skrev:cadaza: Matchen mot Troja var väl i kvalserien när de gick upp 1985, finns på youtube, sök på hv-troja 1985
Robert Perlskog och Bosse Berglund kommenterade guldmatchen 95
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
frederic skrev:En av favoriterna är femte matchen i finalserien mot LHC 2007/2008. Efter att inte haft någonting att hämta i de två första matcherna, kämpat sig in i serien igen med en övertidsvinst, för att i fjärde matchen spela ut LHC, trodde man ju att de var på gång.
Då inleder man femte matchen precis lika uselt som de tre första... ligger under med 0-2 efter första. Sen går man ut och gör kanske den sjukaste finalserieperioden någonsin, då man vinner den med 5-1! Det efter TRE mål i BP. Varav två i samma jävla numerära underläge.![]()
![]()
![]()
Som jag skrek då!
Maidensoldier skrev:frederic skrev:En av favoriterna är femte matchen i finalserien mot LHC 2007/2008. Efter att inte haft någonting att hämta i de två första matcherna, kämpat sig in i serien igen med en övertidsvinst, för att i fjärde matchen spela ut LHC, trodde man ju att de var på gång.
Då inleder man femte matchen precis lika uselt som de tre första... ligger under med 0-2 efter första. Sen går man ut och gör kanske den sjukaste finalserieperioden någonsin, då man vinner den med 5-1! Det efter TRE mål i BP. Varav två i samma jävla numerära underläge.![]()
![]()
![]()
Som jag skrek då!
Precis, underbart! haha
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst