Välkommen till HV71 Andreas!
https://www.hv71.se/artikel/9tenajjgy-3 ... r-for-hv71
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Mikko_ skrev:Oerhört bra värvning! En av mina favoritspelare!! Nu är SM-guldet så gott som hemma!
Herkie82 skrev:Thuresson kommer inte vinna den interna poängligan det kan vi nog alla vara överens om. Det lär väl landa på 30-35 pinnar. Dock är han en spelare jag alltid stört mig lite på och som helatiden lyckats göra mig lite småförbannad. Riktigt gött att ha en sån i sitt lag med andra ord![]()
Välkommen in i gänget Thuresson!
FirstSwitch skrev:Thuresson beskrevs som en "hårt jobbande forward" "spetskvaliteter" "pålitlig poänggörare" av Hult.
hmm..skrapat ihop 2p på 11 matcher och i stort sett totalt osynlig i alla matcher hittills.
Sitter på ett 2 års kontrakt, kommer han bli något bättre?
DrJames skrev:Känner mig manad att skriva mitt första inlägg. Underligt att ingen annan nämnt Thuressons insatser i de senaste två Norrlandsmötena i dennes tråd. Kanske lättare att gnälla än att hylla... Såg båda matcherna på plats och Thuresson gjorde en mycket gedigen insats mot Luleå och var, som alla vet, lysande mot Skellefteå. Bådar mycket gott inför den kommande klättringen i tabellen.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster