Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Bluey skrev:Blir nog bra det här! Finns det förresten några släktband mellan Nicklas och William?
Nick skrev:Bluey skrev:Blir nog bra det här! Finns det förresten några släktband mellan Nicklas och William?
Bröder va? Eller har jag fel?
dekman skrev:Nick skrev:Bluey skrev:Blir nog bra det här! Finns det förresten några släktband mellan Nicklas och William?
Du har fel
dekman skrev:Nick skrev:Bluey skrev:Blir nog bra det här! Finns det förresten några släktband mellan Nicklas och William?
Du har fel
kny skrev:Nicklas verkar vara en mkt god kommunikatör.
Visserligen bara sett inslaget från Hv-tv, men han uppvisar stabil ögonkontakt med ett avslappnatt kroppsspråk och ett behagligt tempo i sitt tal, vilket ger tydlighet till det han säger. Om hans kunskaper är lika vassa som hans kommunikation verkar var. Så blir det nog riktigt bra det här!
kny skrev:Nicklas verkar vara en mkt god kommunikatör.
Visserligen bara sett inslaget från Hv-tv, men han uppvisar stabil ögonkontakt med ett avslappnatt kroppsspråk och ett behagligt tempo i sitt tal, vilket ger tydlighet till det han säger. Om hans kunskaper är lika vassa som hans kommunikation verkar var. Så blir det nog riktigt bra det här!
Nick skrev:Många skrev när HV förlängde med Lindbom "årets viktigaste förlängning". Jag skulle vilja påstå att årets viktigaste förlängning kom idag. Niclas Rahm förlänger till 2020. Rahm är nog en av dom viktigaste och bästa värvningarna HV har gjort på många många år.
Oerhört glad att han stannar ytterligare 2 år.
sir Ward skrev:Nick skrev:Många skrev när HV förlängde med Lindbom "årets viktigaste förlängning". Jag skulle vilja påstå att årets viktigaste förlängning kom idag. Niclas Rahm förlänger till 2020. Rahm är nog en av dom viktigaste och bästa värvningarna HV har gjort på många många år.
Oerhört glad att han stannar ytterligare 2 år.
Menar du mig? Står solid fast med Johan Lindboom som den viktigaste av dom alla.
Diabolics skrev:http://www.hockeysverige.se/2019/03/09/nicklas-rahm-melodifestivalen/
#rahmOUT #melloOUT
lejacques skrev:Ingen rolig start för Rahm. Om jag har alla fakta rätt så är Rahm den första tränare att förlora de två inledande matcherna sedan... Randy Edmonds. Kanske inte det sällskap man vill tillhöra...
gnrl99 skrev:lejacques skrev:Ingen rolig start för Rahm. Om jag har alla fakta rätt så är Rahm den första tränare att förlora de två inledande matcherna sedan... Randy Edmonds. Kanske inte det sällskap man vill tillhöra...
Rolig o rolig, näää...men även om han förlorar dom 17 första matcherna så sitter han garanterat säkert med en hög lön också.
I omgång 27 kanske Hult börjar fundera lite om resultaten fortsatt gåt emot.......
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster