http://www.hv71.se/artikel/66015/
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
frippe-borås skrev:Fantastiskt att få hem Simon!
En kille som vi aldrig skulle gjort oss av med men med facit i hand kan det nog varit nyttigt!
sir Ward skrev:Mycket bra nyförvärv och återigen guldstjärna till "bröderna" Johan.
En av Modos starkaste spelare som levererar bevisligen och återfinner sin rätta klubb.
Kommer att betyda något oerhört och blir det återigen #26

Andersson711 skrev:Exakt vad har hänt med den gode Simon? Det gör så jävla ont i hjärtat att se honom såhär! Inte ens nära den nivån på leverans som iaf jag förväntade mig inför säsongen! Vill så så så gärna att det ska gå bra för honom när han äntligen är hemma igen men nej, det är verkligen tvärstopp! Steppa upp nu Simon och bevisa varför vi fans blev så jävla glada då de stod klart att du skulle komma hem!
Crazy skrev:Måste hålla med att de sista mathcerna varit grymma men han har varit osynlig stora delar av säsongen men hoppas han kan fortsätta så här nu när Laine dessutom saknas. Hade vi haft honom med så hade vi nog fan varit topp 6 nu. Alla dessa skador har tagit hårt på oss.
showman skrev:Crazy skrev:Måste hålla med att de sista mathcerna varit grymma men han har varit osynlig stora delar av säsongen men hoppas han kan fortsätta så här nu när Laine dessutom saknas. Hade vi haft honom med så hade vi nog fan varit topp 6 nu. Alla dessa skador har tagit hårt på oss.
Han har fått förtroendet på ett större sätt nu. Som gammal spelare själv vet jag att det är en jäkla kick att få rätt roll med "rätt" spelare.
Hoppas han får fortsatt stort förtroende även när Ted kommit tillbaka.
Norrlandssupporter skrev:showman skrev:Crazy skrev:Måste hålla med att de sista mathcerna varit grymma men han har varit osynlig stora delar av säsongen men hoppas han kan fortsätta så här nu när Laine dessutom saknas. Hade vi haft honom med så hade vi nog fan varit topp 6 nu. Alla dessa skador har tagit hårt på oss.
Han har fått förtroendet på ett större sätt nu. Som gammal spelare själv vet jag att det är en jäkla kick att få rätt roll med "rätt" spelare.
Hoppas han får fortsatt stort förtroende även när Ted kommit tillbaka.
Vore helt galet om inte Önerud får behålla sin roll. Ted lär ta Sundhs plats.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster