Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Iman skrev:Du menar när karriären är över hoppas jag
ateisten skrev:Mest poäng totalt (grundserien+slutspel): 12p ifrån att tangera Jörgen Jönssons 658p.
Mest poäng totalt (grundserien): 37p ifrån Fredrik Brembergs 581p.
Mest assist totalt (grundserien): 4ass ifrån att tangera Stefan "skuggan" Nilssons 377ass.
Mest poäng totalt (slutspel): 21p ifrån att tangera Jörgen Jönssons 123p.
Mest assist totalt (slutspel) 2ass ifrån att tangera Jörgen Jönssons 74ass.
Iman skrev:Våran framtida tränare/sportchef/ordförande/...statsminister?
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
mrcadaza skrev:Och det är väl en center som Stille har snackat om eller har den statusen ändrats?
Kan det vara så att det är J.D som de söker en ersättare för?
Och jag hoppas han detroniserar Rödluvan från den tronen. Kom igen Johan och sen är du störst!!!Hur medium du än är i år så borde du komma till att slå rekordet.Iman skrev:Kollade lite på Hockeyligans statistik.
Våran Kapten har endast 9 poäng kvar till att vara den spelare i Elitseriens historia som gjort flest poäng!
1. Jörgen Jönsson
659 poäng - Elitserien+Slutspel
2. Johan Davidsson
651 poäng - Elitserien+Slutspel
Pawhlen skrev:mrcadaza skrev:Och det är väl en center som Stille har snackat om eller har den statusen ändrats?
Kan det vara så att det är J.D som de söker en ersättare för?
Center eller ytterforward av hög kaliber är väl det som nämnts
aimstar skrev:Såg ut som att han blev jävligt inspirerad av att ta hand om NHL-spelarna igår, tycker inte jag sett honom så intensiv på isen på ett bra tag.
Simon skrev:Jag kan inte förstå det roliga i det hela som kanske Dahlen gör, att sätta vår spelskikligaste center, en poänggörare med 2 brunkare.
Snacka om att uttnyttja honom på fel sätt, samtidigt som Rögle värvar det HV71 behöver jämte Davidsson för att uttnyttja det han faktikst är bra på, att göra poäng med bra spelare jämte honom. Nu är det fan synd om honom!!
Simon skrev:Jag kan inte förstå det roliga i det hela som kanske Dahlen gör, att sätta vår spelskikligaste center, en poänggörare med 2 brunkare.
Snacka om att uttnyttja honom på fel sätt, samtidigt som Rögle värvar det HV71 behöver jämte Davidsson för att uttnyttja det han faktikst är bra på, att göra poäng med bra spelare jämte honom. Nu är det fan synd om honom!!
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster