Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Haard skrev:Såg nu att jag var tvåa på pucken med ny tråd om Ortio.
Admin får gärna ta bort denna tråd, tack.
Fruktsoda skrev:Nån som vet vilket nummer han kommer spela med på ryggen?
Diabolics skrev:intressant intervju.
Den helt klart mest intressanta intervjun av de nyanlända. Inte bara "great group of guys".
Låter som om Joni är väl förberedd och kommer med rätt inställning. Nu gjordes intervjun aningen tidigt efter hans ankomst, men ändå bra.
Andersson711 har dock utropat Gunnar som förstamålvakt baserat på första ispasset så Joni får väl öppna båsdörren tills nyår iallfall
HV-supportern skrev:Gunnar spikade igen totalt i is premiären. Han såg otroligt tät ut. Mycket bättre än Ortio som lär få kämpa om första spaden.
Dovahkiin skrev:HV-supportern skrev:Gunnar spikade igen totalt i is premiären. Han såg otroligt tät ut. Mycket bättre än Ortio som lär få kämpa om första spaden.
JössesTror nog inte man ska dra några som helst växlar av det lilla de tränat..

Windom Earle skrev:Joni Ortio känns som HV:s tryggaste målvakt sedan #1. Jag är imponerad!
1586kvadrat skrev:Windom Earle skrev:Joni Ortio känns som HV:s tryggaste målvakt sedan #1. Jag är imponerad!
Håller inte riktigt med här. Linus 2017 gav ett bättre intryck och Ortio gjorde visst en bra match här idag men tycker han sett ojämn ut tidigare på säsongen. Hoppas han kan motbevisa mig nu framöver och göra några riktiga kanonmatcher!
1586kvadrat skrev:Windom Earle skrev:Joni Ortio känns som HV:s tryggaste målvakt sedan #1. Jag är imponerad!
Håller inte riktigt med här. Linus 2017 gav ett bättre intryck och Ortio gjorde visst en bra match här idag men tycker han sett ojämn ut tidigare på säsongen. Hoppas han kan motbevisa mig nu framöver och göra några riktiga kanonmatcher!

Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst