Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Junior skrev:Ju mer jag tänkt på det ju mer positiv till Axel är jag, han är snart 23 och har varit med om väldigt mycket. Mycket rutin i stora matcher. Och som sagt, fyller snart 23 år, det finns stor uppsida och utveckling kvar.
Killer#41 skrev:Vidare skriver han att det är ingen hemlighet att Hv söker nyförvärv!!
Killer#41 skrev:Intressant!,Per Bergsten på Corren skriver en artikel om att LHC borde värva Holmström,han har funkat bra under Berts ledning tidigare men hur villiga är Hv på att släppa honom?.
Som Holmström sett ut så tycker jag Hv bör se över hans situation,otränad,dålig inställning och trög på rören är ingen bra kombo.
Vidare skriver han att det är ingen hemlighet att Hv söker nyförvärv!!

Killer#41 skrev:Holmström skadad ikväll hmm?,kändes som en bra värvning i våras men jag är besviken på Holmström och det bör hela Hv ledningen att vara,han passar inte in med sin usla skridskoåkning som Hv sig "påstår" sig vilja spela med mycket fart framåt,vet inte hur firma Hult/Davidsson tänkte här.
Gör man som med Thure/Wärn och bryter efter säsongen? hade vart bäst för bägge parter!
Henke67 skrev:Killer#41 skrev:Holmström skadad ikväll hmm?,kändes som en bra värvning i våras men jag är besviken på Holmström och det bör hela Hv ledningen att vara,han passar inte in med sin usla skridskoåkning som Hv sig "påstår" sig vilja spela med mycket fart framåt,vet inte hur firma Hult/Davidsson tänkte här.
Gör man som med Thure/Wärn och bryter efter säsongen? hade vart bäst för bägge parter!
Njä, jag är lite mer inne på JAs linje ovan. Frågan är om han är villig att underkasta sig en riktigt rejäl efter och försäsong.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster