lejacques skrev:Hult förlängde med PW i december förra året. När förlänger han med Söderström...?
Helst igår enligt mig....
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
lejacques skrev:Hult förlängde med PW i december förra året. När förlänger han med Söderström...?
Macce skrev:lejacques skrev:Hult förlängde med PW i december förra året. När förlänger han med Söderström...?
Helst igår enligt mig....

lejacques skrev:Groucho: känner flåset? PW ser med hjälpmedel knappt ryggen på Söderström...
Hammare7: svajig start? Ja, den där enda förlusten på full tid mot Örebro verkar onekligen många hålla emot honom...
lejacques skrev:Groucho: känner flåset? PW ser med hjälpmedel knappt ryggen på Söderström...
Hammare7: svajig start? Ja, den där enda förlusten på full tid mot Örebro verkar onekligen många hålla emot honom...
Groucho skrev:PW känner nog flåset i nacken. Grattis Linus till första nollan!
jordfelsbrytare skrev:Vad ska man säga? Linus grundspel är otroligt bra! Det borde inte vara något snack. Resultaten och statistiken talar sitt tydliga språk.
lejacques skrev:jordfelsbrytare skrev:Vad ska man säga? Linus grundspel är otroligt bra! Det borde inte vara något snack. Resultaten och statistiken talar sitt tydliga språk.
100 procent "lajk" på den!
Annars tycker jag tränarstaben matchat målvakterna helt rätt de senaste tre.
Söderström är etta, men förmodligen inte redo att stå mer än 60-70 procent av matcherna. Så in med PW i mål någon gång för avlasta. Gör han det bra (som mot Brynäs), ge honom en match till. Och sen vila. Precis som inför dagens match. PW är ju en 50/50-målvakt och inte direkt stabil så han ska inte stå mer än två matcher i följd. Söderström däremot. Hade han inte varit rookie hade jag velat se honom från start varje match, men det gäller att skynda långsamt.
lejacques skrev:Och ska man vara lite generösa har han faktiskt tre hållna nollor under ordinarie tid (tänker på bortaförlusten mot Skellefteå då det blev 0-1 efter sudden). Riktigt starkt!
jordfelsbrytare skrev:Söderström är verkligen en riktig vinnare! Ger oss chans att vinna varje match han står!
hammare7 skrev:stora ororn är varför man inte har förlängt med Söderström, är rädd för han går till DIF elr AHL kommande säsong.
sir Ward skrev:hammare7 skrev:stora ororn är varför man inte har förlängt med Söderström, är rädd för han går till DIF elr AHL kommande säsong.
Spekulation från min sida.
HV vill nog checka ens skils och är garanterat mer än nöjda. Jag tror kontrakt är redan utformat och presenteras inom kort.
jordfelsbrytare skrev:15 spelade matcher 93,72 % i räddnings procent. Dessutom hållt 0an 3 gånger. Detta sin debut säsong i Shl. Makalöst bra.
hammare7 skrev:jordfelsbrytare skrev:15 spelade matcher 93,72 % i räddnings procent. Dessutom hållt 0an 3 gånger. Detta sin debut säsong i Shl. Makalöst bra.
Frågan är varför han inte vill förlänga kontraktet? Redan klar för återkomst till DIF då de söker ersättare till Tellqvist? AHL?
Junior skrev:hammare7 skrev:jordfelsbrytare skrev:15 spelade matcher 93,72 % i räddnings procent. Dessutom hållt 0an 3 gånger. Detta sin debut säsong i Shl. Makalöst bra.
Frågan är varför han inte vill förlänga kontraktet? Redan klar för återkomst till DIF då de söker ersättare till Tellqvist? AHL?
Källa på det
jordfelsbrytare skrev:Junior skrev:hammare7 skrev:Frågan är varför han inte vill förlänga kontraktet? Redan klar för återkomst till DIF då de söker ersättare till Tellqvist? AHL?
Källa på det
Shl:s hemsida och statistik fliken
jordfelsbrytare skrev:Junior skrev:hammare7 skrev:Frågan är varför han inte vill förlänga kontraktet? Redan klar för återkomst till DIF då de söker ersättare till Tellqvist? AHL?
Källa på det
Shl:s hemsida och statistik fliken
hammare7 skrev:Frågan är varför han inte vill förlänga kontraktet? Redan klar för återkomst till DIF då de söker ersättare till Tellqvist? AHL?
jordfelsbrytare skrev:Riktigt bra podd med Linus.
Davidsson kom och fixade min diskmaskin hahaha
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster