Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Robert.76 skrev:Några veckor, sen utvärdering....tror inte Hansson spelar mer i år
shitkicker skrev:Hmmm. Det har alltså fått från januari till att vara spelklar idag.....? Det verkar konstigt. Är detta ett exempel på att man i ren desperation godkänner en spelare som spelklar för tidigt? Hoppas inte det, för då är ju risken att skadan förvärras och frånvaron blir väldigt lång.
Det måste finnas någon annan anledning än otur att HVs skadelista är och har varit längre än vissa lags laguppställning. Iaf delvis anledning.
chinobar skrev:Ursäkta om jag missat det, men var har det stått Januari?
Min google-fu klarade inte av detta problem.
shitkicker skrev:chinobar skrev:Ursäkta om jag missat det, men var har det stått Januari?
Min google-fu klarade inte av detta problem.
Jag tror det stod i JP m/analog. Men det kan vara en missuppfattning från min sida också.
EDIT: kom på nu att det sades borta till jul eller liknande vilket jag då tolkade som åter i januari. Blandade nog ihop det med Brithén som väl skulle va borta till januari.
spaawn skrev:-8 i +- nu vilket är klart sämst av alla backar i hv. Utskällda obyrne har -2 t.ex. tyvärr har hansson inte varit alls bra efter sin skada vilket också troligen kostar honom titeln som årets rookie.

frippe-borås skrev:Hansson klar för Dallas!
Säger så här:
Vad ska du där och göra göra, vad ska du där och göra?
Antar att han blir utlånad till HV71 men diggar inte den typen av utlåningar.
Se på Fiala som fick storhetsvansinne när han kom tillbaka till Hv på utlåning.
tom_flaska skrev:Allt tyder på att Hansson blir i HV under nästa säsong!
Hoppas han kommer upp i samma form som i början nästa säsong.
Känns riktigt skönt tycker jag.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst