Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Tebeel skrev:Bengan, Sandberg, Linus, Bulan och nu Kevin!
Svinbra jobbat J&J!
Hannes skrev:Tebeel skrev:Bengan, Sandberg, Linus, Bulan och nu Kevin!
Svinbra jobbat J&J!
Och glöm inte Larrys förlängning!
FirstSwitch skrev:Kevin till Columbus alltså där även William Karlsson spelar, kul
Henke67 skrev:Trevligt om han är på gång tillbaka. Jag har dock lite svårt att se vilken typ av omgivning som skulle passa honom bäst.
Sätt hans tyngd tillsammans med speed hos Teden och Thörnas skott? Eller Bygg ännu mer tyngd med Wärn och Sund? Teden & Sweat?
#22 Bemersten skrev:Hur ser statusen ut för Kevin?? Sorry om det sagts ngt om det men jag har inte sett ngt
Gapsfail77 skrev:NHL nästa??
Ingeville skrev:EnligtJKPG news så åker han över.
https://jkpgnews.se/sport/hv71/guldforw ... aker-over/
helt okej om dom vill ha honom, inte saknad av mig.
Nick skrev:Ingeville skrev:EnligtJKPG news så åker han över.
https://jkpgnews.se/sport/hv71/guldforw ... aker-over/
helt okej om dom vill ha honom, inte saknad av mig.
http://hockeynews.se/articles/2203/
Nä verkligen inte. Ta han bara. Man ser i denna artikel var hans fokus ligger.
Dom har precis förlorat en match mot djurgården med 5-2.
Stenlund: ” Columbus var nöjda med mig idag då är jag glad”.
Fy faan. Man ska vara vansinnig efter en förlustmatch.
Men de är klart är man redan i NHL i tankarna så..
Nä tycker inte han ska spela en minut i slutspelet. Skicka han direkt istället..
Diabolics skrev:Med reservation för att vi inte har hela storyn och kanske feltolkar, så är det inte första ggn i världshistorien som lovande spelare blir lite för upptagna av sin egen karriär. Tyvärr, för Kevins del om detta nu är som det ser ut, så brukar det gå rätt illa för dessa individer. Ett fåtal sådana individer lyckas TROTS avsaknad av "karaktär" och dessa föder elden som driver övriga karaktärslösa individualister. Sedan ser dessa inte att den stora massan som ger sig in med avsaknad av karaktär, misslyckas, för den insikten rimmar dåligt med den egna egoismen.
Det fanns rätt mycket folk som anklaga Lias för samma sak på intertubes. Där tror jag folk har fel. Jag hoppas vi har fel om Kevin oxå och att detta bara tagits ur sitt sammanhang och att detta bara förs fram nu för att det passar ett fåtal bittra individers synsätt.
Time will tell. Jag ser hellre glaset som halvfullt och tror att Kevin är en underbar kille med rätt inställning. Livet är mycket roligare med den insikten.
Ingeville skrev:Diabolics skrev:Med reservation för att vi inte har hela storyn och kanske feltolkar, så är det inte första ggn i världshistorien som lovande spelare blir lite för upptagna av sin egen karriär. Tyvärr, för Kevins del om detta nu är som det ser ut, så brukar det gå rätt illa för dessa individer. Ett fåtal sådana individer lyckas TROTS avsaknad av "karaktär" och dessa föder elden som driver övriga karaktärslösa individualister. Sedan ser dessa inte att den stora massan som ger sig in med avsaknad av karaktär, misslyckas, för den insikten rimmar dåligt med den egna egoismen.
Det fanns rätt mycket folk som anklaga Lias för samma sak på intertubes. Där tror jag folk har fel. Jag hoppas vi har fel om Kevin oxå och att detta bara tagits ur sitt sammanhang och att detta bara förs fram nu för att det passar ett fåtal bittra individers synsätt.
Time will tell. Jag ser hellre glaset som halvfullt och tror att Kevin är en underbar kille med rätt inställning. Livet är mycket roligare med den insikten.
Det är inga bittra individer utan taget från intervjun som han gett.
http://hockeynews.se/articles/2203/
Ser man sen till hans spel på banan ger det en bild tillsammans.
Att jämföra med Lias haltar rejält då han lämnade Frölunda som junior för HV71 för att fokusera på laget och slippa allt runt omkring. Han har dessutom anor i familjen som nog lärt honom en del. Sen gav han allt i varje match i höstas och har 20 p på 22 matcher i frölunda som junior, Kevin 22 p på 43 matcher som senior. Han var dessutom en ledande av juniorlandslaget i julas, han klarar sina roller.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster