Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics

frippe-borås skrev:Såg inte alls bra ut för Pilut! Hoppas han snart är tillbaka men risken finns att det kan vara färdigspelat denna säsong om det va knät som gick!
silver skrev:frippe-borås skrev:Såg inte alls bra ut för Pilut! Hoppas han snart är tillbaka men risken finns att det kan vara färdigspelat denna säsong om det va knät som gick!
Tyckte jag såg nån skriva att det inte var så farligt igår på twitter.

tommy1985a skrev:http://www.jp.se/article/hjarnskakning-pa-hv-backen/
Diabolics skrev:Kul för Larry.
Det finns väl en risk att vi blir av med honom inför nästa säsong. Svår pjäs att ersätta.
magnus b skrev:Nu blir Lawrence vår viktigaste spelare. För att vi ska ha någon chans måste han kunna logga 25-30min per match. Synd att han och Elliott är för för lika. Annars hade vi haft ett förbannat bra backpar där.
Lindbom och Rahm måste sluta med sosse matchningen av backarna nu och låta Pilut spela på gränsen till vad han klarar per match.
Kan EK65 nästan ensam föra Ottawa till Conference final, så kan Pilut göra det för HV. Så dominant är han.
Diabolics skrev:magnus b skrev:Nu blir Lawrence vår viktigaste spelare. För att vi ska ha någon chans måste han kunna logga 25-30min per match. Synd att han och Elliott är för för lika. Annars hade vi haft ett förbannat bra backpar där.
Lindbom och Rahm måste sluta med sosse matchningen av backarna nu och låta Pilut spela på gränsen till vad han klarar per match.
Kan EK65 nästan ensam föra Ottawa till Conference final, så kan Pilut göra det för HV. Så dominant är han.
![]()
vad är en sosse-matchning? Alla får samma speltid?
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster