Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Sevin skrev:Nej, alltså för att klargöra: Davidsson är fortfarande en riktigt bra hockeyspelare. Det är bara det att han kanske inte är samma sorts spelare som tidigare år. Han ska inte spela i tredjekedjan för att han är dålig, utan för att hans spel just nu passar bäst där.
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
trancedanne skrev:
Boork är en av de skönaste hockey profilerna i Sverige men här har han fel.
oeloe skrev:[quote="trancedanne"
Boork är en av de skönaste hockey profilerna i Sverige men här har han fel.
Då får du gå armkrok med mig om du vill gå först!! Vi har/hade en Nr.1 i form av Stefan Liv, men vi har bara en kung och det är kung David. NÄR han väl fattar det beslutet att lägga grillorna på hyllan, då ska hans tröja upp i taket.sir Ward skrev:Själv är jag Boork hyllare av guds nåde men här har en fel.
Håller för en gångs skull med Nyström-vill synas att Davidsson ska fortsätta om en nu vill/kan det själv.
Jag utgår att #76 fattar ett bra beslut iom sin status och jag kommer att stå först i hyllnings kön om ett negativt besked kommer.
Forza #76 Johan Davidsson
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
sir Ward skrev:Det känns och ser ut som kung Davidsson hämmas av någon skada.
Hoppas att jag har fel dock.
Macce skrev:sir Ward skrev:Det känns och ser ut som kung Davidsson hämmas av någon skada.
Han kanske hämmas av ålder sir Ward.
sir Ward skrev:Macce skrev:sir Ward skrev:Det känns och ser ut som kung Davidsson hämmas av någon skada.
Han kanske hämmas av ålder sir Ward.
Nej det är det INTE.
Inzaneclown skrev:Vet att Davidsson har knäproblem som han har plågats av under tidigare säsonger. Så illa att han fått spela på sprutor. Hur det ligger till denna säsongen vet jag inte, däremot är jag övertygad om att han lägger ner ishockeyn efter denna säsongen.
sir Ward skrev:Inzaneclown skrev:Vet att Davidsson har knäproblem som han har plågats av under tidigare säsonger. Så illa att han fått spela på sprutor. Hur det ligger till denna säsongen vet jag inte, däremot är jag övertygad om att han lägger ner ishockeyn efter denna säsongen.
Lite nyfiken men har du en källa på det.
Diabolics skrev:Jag har hört många ggr under många år, från folk som håller på skitlag, att utan Johan är hv ett uselt lag och den dagen då johan slutar så kommer hv åka ur elitserien. Just nu ligger johan precis över Tommy i den interna poängligan och i min värld är det nästan samma sak som att ha slutat. Samtidigt måste det vara oerhört skönt att ha ett så bra lag kring sig när det går trögt/man är skadad. Nu kanske det är läge att kliva ur grillorna och rehabba..... för att sedan återkomma mot våren när slutspelet nalkas?
Poängmässigt är det ju johan som tagit största klivet nedåt i sin karriär av hv-lirarna.
Och innan folk blir upprörda: jo, johan har massor av andra kvaliteter förutom poängskörden som är jätteviktiga. Inte minst den som HV-ikon.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster