Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Nick skrev:Status på patrask? Nån som vet hur de ligger till? Spelar han mer denna säsongen?
Har läst att det går enligt planerna, men att handen fortfarande svullnar lite. Tror och hoppas att Petrasek snart är med igen.
Diabolics skrev:Kluven.
Jag satt och kollade igenom klippet ovan med Pettan 2008.
Jag älskar den killen. Jag älskade den kille då, å jag älskar honom nu. Men samtidigt har jag kritiserat honom massor denna säsong (här på forumet). Jag skäms över att jag kritiserat honom, inte för att jag tycker att jag haft fel i min kritik över att han inte hunnit med, utan för att jag inte vill kritisera pettan. Han är ju en gud. Jag har kritiserat honom från ett lag-perspektiv, inte individperspektiv. Som individ måste man ju få chansen att komma igen efter en tid av sugighet, få chansen till revansch. Även om sugigheten kan komma ifrån att man är i karriärens slutspel. Även detta rationaliserande kring min "rättighet" att kritisera känns unken....
Från ett fans synpunkt är det naturligtvis bäst om en spelare avslutar karriären precis efter han börjat dala. Då kan man enbart hylla. Men från spelarens sida så vill man ju hålla på med det roligaste man vet, så länge man kan. Det vet jag ju själv iochmed att jag återgått till att spela en lagsport i ordinarie seriespel vid relativt hög ålder... tro fan jag vill spela....
Så, jag hoppas Pettan hittar tillbaka till den gigant han varit under resterande säsong (hur mkt det nu blir för hans del) så att jag kan skämmas ännu mer. Det är pettan värd!

Norrlandssupporter skrev:Idag lyfter jag på hatten Petrasek. Fy fan vilken bra match! Fortsätt så!
spaawn skrev:Nån som vet varför Petrasek inte ens är med i truppen till matcherna? Skadad?
spaawn skrev:Nån som vet varför Petrasek inte ens är med i truppen till matcherna? Skadad?
Surfcruiser skrev:Kommer inte bli förvånad om Pettan meddelar att han lägger skridskorna på hyllan närmaste tiden.
Måste kännas lite vemodigt men samtidigt det enda rätta efter hur det har sett ut den gångna säsongen.
Vad detta beror på vet jag inte men det vore bra att få in en ny offensiv back som ersättare kommande säsong...
Surfcruiser skrev:Kommer inte bli förvånad om Pettan meddelar att han lägger skridskorna på hyllan närmaste tiden.
Måste kännas lite vemodigt men samtidigt det enda rätta efter hur det har sett ut den gångna säsongen.
Vad detta beror på vet jag inte men det vore bra att få in en ny offensiv back som ersättare kommande säsong...
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst