Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Inzaneclown skrev:Som folk på forumet redan har varit inne på, så vill jag gärna se att man förlänger med Gunnar. Detta på PW:s bekostnad.
Malmö har två riktiga duktiga målvakter under kontrakt och Gunnarsson är således överflödig där.
PW har inte övertygat som förstemålis i HV och har blivit omsprungen av Söderström. Söderström kommer i sin tur att gå till Islanders nästa säsong och då behöver vi en duktig förstemålis, och där tror jag att Gunnarsson kan kliva fram. Att han dessutom är från bygden är ett klart plus och jag tror inte han skulle tveka en sekund om Hult ville ha hans signatur.
Min önskan till nästa säsong: Gunnarsson med förstaspaden och Niklas Rubin som backup.
Vad tror ni?
sussan skrev:Jaha! Nihlstorp skadad och Gunnarsson åker tillbaka till Malmö då.
Tack för den här tiden.
http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2017/10/25/nihlstorp-opereras-gunnarsson-spelar-med-malmo/

Nick skrev:Kan inte låta bli att tänka på hur långt det hade kunnat bära för oss om vi fått behålla Gunnarsson.
Diabolics skrev:
Jag är ändå lite överraskad över hur glad man är när Gunnar nu återvänder kopplat till hur relativt oberörd jag var när han lämnade. Då var det imho en person som inte tog det kliv man ville se i sitt spel, men som på något sätt blommat ut i nya omgivningar och nu verkar vara formidabel i dagens Malmö. Är det någon som kan förklara hur detta gick till?
lejacques skrev:Fantastiska stats hittills. Trodde faktiskt på en jämnare målvaktskamp, men just nu är Gunnarsson ohotad etta.
Och frågan är om man inte snart borde lyfta upp Åhman? Gillar ändå idén med konkurrens.
Bluey skrev:Tredje bäst räddningsprocent i ligan nu, med 93,1%. Han har spelat otroligt bra på slutet!
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster