Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Zico skrev:Jag har precis lyssnat på presskonferensen i Skellefteå. Tycker faktiskt Lindbom var riktigt stukad och nästan uppgiven. Energilös. Frågan är hur länge han står pall. Blir faktiskt inte förvånad om han väljer att kliva av självmant. Snart. Det i sig är lite skrämmande om man då sätter Lillis Lund som headcoach i stället. Det vore verkligen inte bra. Tror att nya röster skulle lösa många knutar.
xoxo skrev:shitkicker skrev:Jag tror att Lindbom kommer att bli ihågkommen mer som tränaren som tog HV ur SHL än hjälten som gjorde målet som gav klubben dess första SM-guld.
Han saknar förmågan att leda laget, han saknar förmågan att få laget att lyfta och vända trenden, mem allvarligast av allt - han saknar förmågan att inse det själv. Han menar på fullaste allvar att det är otur(!!!!!!!!!!!!) som är anledningen till nuvarande situation! Herregud! Det är ju bara någon med ett ekonomiskt egenintresse som skulle kunna påstå något sådant!
Någon måste plocka bort honom från tränaruppdraget. Men vem skulle det vara? Otroligt sorgligt att se vad HV har blivit.
Jag älskar HV. Det är en stor del av mitt liv. Men jag kan inte stå bakom det som sker. Mitt hjärta blöder över vad som tillåts ske i denna min barndoms, ungdoms och vuxna livs källa till glädje! Aldrig förr har läget utifrån förutsättningarna varit så illa som nu. Och då ställer sig denne man och skyller på OTUR!!!!! Han måste plockas bort. Handgripligen om så krävs!!!!
Vad ska han säga då? Han kanske tycker det är otur att Johan Hult valde att ge feta kontrakt till medelmåttor. HV är grovt överskattade här på forumet. På pappret har vi inte så jäkla bra lag. Lauridsen är ofta våran bästa back.
Passningsspelet suger pga bristande kompetens. Det är soloåkningar eller skjuta så fort som möjligt som gäller för vi har inte bättre spelare än så
Norrlandssupporter skrev:Alltid tyckt att han känns så himla osäker och saknar pondus. Flackar med blicken och kollar gärna ner i bordet/sina papper. Lätt autistisk nästan.
Hur ska han då kunna stå i ett omklädningsrum och injuta mod? Alla dessa "karaktärer" behöver tydligt och strukturerat lederskap. Får dem det?

Norrlandssupporter skrev:Alltid tyckt att han känns så himla osäker och saknar pondus. Flackar med blicken och kollar gärna ner i bordet/sina papper. Lätt autistisk nästan.
Hur ska han då kunna stå i ett omklädningsrum och injuta mod? Alla dessa "karaktärer" behöver tydligt och strukturerat lederskap. Får dem det?
moncalisa skrev:Norrlandssupporter skrev:Alltid tyckt att han känns så himla osäker och saknar pondus. Flackar med blicken och kollar gärna ner i bordet/sina papper. Lätt autistisk nästan.
Ett fruktansvärt personangrepp på Johan Lindbom.
Att han framstår som "lätt autistisk nästan",
Det finns tydligen ingen hejd på elakheterna,
hånet och de grova förolämpningarna mot hans person.
Och mest skrämmande är att så många verkar tycka
att det är helt ok.
Norrlandssupporter skrev:moncalisa skrev:Norrlandssupporter skrev:Alltid tyckt att han känns så himla osäker och saknar pondus. Flackar med blicken och kollar gärna ner i bordet/sina papper. Lätt autistisk nästan.
Ett fruktansvärt personangrepp på Johan Lindbom.
Att han framstår som "lätt autistisk nästan",
Det finns tydligen ingen hejd på elakheterna,
hånet och de grova förolämpningarna mot hans person.
Och mest skrämmande är att så många verkar tycka
att det är helt ok.
Ett antagande. Knappast ett personangrepp och inte heller elakt
Nu får han åka hem och mysa på heltid. Det tror jag blir bäst för alla parter.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster