Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Nick skrev:Verkar som det kan ske mor FBK. Nu håller vi tummarna för att hn inte får bakslag.
https://www.jkpghockey.com/

Ingeville skrev:Tyvärr verkar vissa på forumet bli sanningssägare, nu kom det att Martin har ont i sin gamla skada.
Stackare som tränat och kämpat hela säsongen snart.Vi lider med honom.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... l-kaptenen
Tanke skrev:Är det någon som snappat upp vad det är för skada/problematik han har? Mer än höftskada alltså.
Quila skrev:Martin spelar ikväll!
Crille skrev:Det märks oerhört tydligt hur mycket Martin Thörnberg betyder för laget. Han är en vinnarskalle. Precis som Filip Sandberg som dessvärre inte spelar mer denna säsong.
För enligt mig är det just denna egenskap som saknas i en för övrigt kompetent laguppställning. Vi har en massa duktiga, lovande och meriterade spelare, men de flesta av dem saknar ”grit”.
Tycker det märks direkt när Martin åter är med i laguppställningen att det blir lite mer tävling, inte tappa ansikte och ta skit. Man ska bli förbannad och kränkt när man blir frånåkt, tacklad eller förlorar en närkamp.
Jag tyckte mig se mycket bättre tendenser från laget igår mot Malmö och tror att Thörnbergs närvaro och tjurighet på både bänken och på isen kommer betyda oerhört mycket. Vi klarar topp6 med honom skadefri
Nick skrev:Crille skrev:Det märks oerhört tydligt hur mycket Martin Thörnberg betyder för laget. Han är en vinnarskalle. Precis som Filip Sandberg som dessvärre inte spelar mer denna säsong.
För enligt mig är det just denna egenskap som saknas i en för övrigt kompetent laguppställning. Vi har en massa duktiga, lovande och meriterade spelare, men de flesta av dem saknar ”grit”.
Tycker det märks direkt när Martin åter är med i laguppställningen att det blir lite mer tävling, inte tappa ansikte och ta skit. Man ska bli förbannad och kränkt när man blir frånåkt, tacklad eller förlorar en närkamp.
Jag tyckte mig se mycket bättre tendenser från laget igår mot Malmö och tror att Thörnbergs närvaro och tjurighet på både bänken och på isen kommer betyda oerhört mycket. Vi klarar topp6 med honom skadefri
Tyckte han såg riktigt vass ut i Malmö. Ja en av lagets bästa spelare. I hans andra match efter comebacken.
Herregud va viktig han kommer bli.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster