Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Sevin skrev:Tvivlar ofantligt mycket på att han fått lägre lön. om du inte menar att han fått nöja sig med samma lön eller en mindre löneökning än vad en bra säsong hade givit honom, för isåfall har du troligtvis rätt.
nocharity skrev:Karlsson inte med i truppen mot Luleå enlig Olsson. Bakslag??
nocharity skrev:Karlsson inte med i truppen mot Luleå enlig Olsson. Bakslag??
Zico skrev:nocharity skrev:Karlsson inte med i truppen mot Luleå enlig Olsson. Bakslag??
Var står det att han inte är med i truppen? Om jag läser intervjun på hemsidan kan jag bara se att Olsson säger att Mattias Karlsson, Anssi Salmela och Toni Rajala är osäkra till spel. Inget definitivt där alltså.
Maidensoldier skrev:Tycker Pettan är mer rejäl och stabil just nu, folk är för hårda mot honom nu.
shitkicker skrev:Är det nån mer än jag som tycker att Kolan är väldigt osynlig med tanke på att han ska vara en ledande back i HV? Han har säkerligen bäst, eller iaf topp 2 i lön också. Tycker han försvunnit fullständigt.
CarlTheMan skrev:Tråkigt men väntat. Var ju på väg bort redan förra våren. Schweiz eller KHL? Annan SHL-klubb skulle svida riktigt ordentligt.
Dovahkiin skrev:Tråkigt. Undra vad som ligger bakom detta beslut. Är de bara att han vill ha ny utmaning? Eller något annat..?
Lindblad skrev:Helvete! Vår överlägset bästa back. Det sämsta som kunde hända enligt mig.
Dovahkiin skrev:Tråkigt. Undra vad som ligger bakom detta beslut. Är de bara att han vill ha ny utmaning? Eller något annat..?
Thirre. skrev:Dovahkiin skrev:Tråkigt. Undra vad som ligger bakom detta beslut. Är de bara att han vill ha ny utmaning? Eller något annat..?
Har hört ryktet att Mattias är en av dom som varit mest kritisk till AJs ledarskap, har ingen länk till det men bor i "trakten" kring hans hemort där detta rykte kommer ifrån.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst