Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Kingen skrev:Någon som vet status på Chris? Han utgick mot DIF, rör det sig om någon frånvaro? Om så, hur länge?
jeb99 skrev:En helt vanlig kampsituation går vidare till disciplinnämnden. Horribelt är bara förnamnet. Armarna använder Campoli för att putta undan sin spelare. Hade han vetat att det var förstärkaren Lasch hade han nog valt ett säkerhetsavstånd på fem meter istället.
Återigen har Lasch lyckats få bort en hvspelare.
hammare7 skrev:Efter jag sätt repris på händelsen kommer detta bli en lång avstängning då han kör upp spetsen av klubban i ansiktet på Lasch. Som tur är gick de bra med Lasch men detta är en otroligt fult av Campoli o lär bli uppåt 10 matcher för honom då detta måste väck från hockeyn. Vi måste sluta med dessa tilltag då vi kommer åka ur SHL me dunder o brak om vi inte slutar göra sådana här dumheter konstant o bli avstängda
Zico skrev:hammare7 skrev:Efter jag sätt repris på händelsen kommer detta bli en lång avstängning då han kör upp spetsen av klubban i ansiktet på Lasch. Som tur är gick de bra med Lasch men detta är en otroligt fult av Campoli o lär bli uppåt 10 matcher för honom då detta måste väck från hockeyn. Vi måste sluta med dessa tilltag då vi kommer åka ur SHL me dunder o brak om vi inte slutar göra sådana här dumheter konstant o bli avstängda
Håller med om att det är både fult och dessutom onödigt av Campoli. Men vad har du för belägg för att han verkligen gör en buttending? Jag kan inte se det och hade det varit så, så hade det sannolikt synts en skada på Laschs ansikte. Tycker det är en checking to the head, precis det han är anmäld för. Tippar ändå på 5-6 matcher varav 1 eller två blir böter. Och visst, man måste fan sluta med idiotgrejer.
Robert.76 skrev:Tror inte det blir 10 matcher,MEN, Campoli är vår bäste back. Vi har inte råd att ha honom avstängd om vi ska klättra uppåt i tabellen. HVs backsida är klen även med Campoli i laget,skulle han få säg 5-6 matcher nu,så skulle inte jag bli förvånad om HV trillar än längre ner i träsket.
silver skrev:0+2 i sin comeback, sjukt viktig back för HV.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst