Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
NightWalker skrev:Ung och utvecklingsbar, fyllde 20 tidigare i år. Har inte sett så mycket av honom, men 21p på 47 matcher (samt 4p på 10 matcher i kvaldelen) är ju inte fy skam. Tror det kan bli bra.
dekman skrev:Plus att han stod på gränsen att bli uttagen i JVM. Och draftad i en tredjerunda. Så känns som en talang, helt klart.
NightWalker skrev:dekman skrev:Plus att han stod på gränsen att bli uttagen i JVM. Och draftad i en tredjerunda. Så känns som en talang, helt klart.
Det missade jag, men det stämmer och ja, det visar att han är en talang. Det enda jag är lite misstänkt till är försvarsspelet (dock bara utifrån EP-scouting), men det ska utan tvekan bli intressant att se vad han kan göra!
Fylke74 skrev:Hur såg han ut?
Svartzonker skrev:Fylke74 skrev:Hur såg han ut?
Jag tycker att han såg riktigt bra med tanke på att det var hans första match för säsongen.
Spelade enbart 5v5 men gjorde absolut inte bort sig, tvärtom. Märks att han är pucksäker. Får lite Almqvist-vibbar.
Svartzonker skrev:Notera när jag skrev inlägget. Mitt inlägg syftade inte på hans första SHL-match (Skellefteå) utan hans första match i HV-tröjan (Salzburg).
Henning skrev:Måste framhålla Hanssons prestation i HV-dressen hittills.
Mitt i det mörkaste mörker så har vi trots allt en spelare som knappt gör några misstag alls.
Det enda som saknas är lite poäng framåt.
Fortsätt såhär!
JohanB skrev:Henning skrev:Måste framhålla Hanssons prestation i HV-dressen hittills.
Mitt i det mörkaste mörker så har vi trots allt en spelare som knappt gör några misstag alls.
Det enda som saknas är lite poäng framåt.
Fortsätt såhär!
Håller med, han har varit riktigt bra. Tyvärr kom hans första riktiga misstag idag och det ledde ju som sagt till att Frölunda gjorde 4-2 och avgjorde matchen :/
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst