Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
lego_mannen skrev:https://www.shl.se/artikel/nphbakk87-403dd/beslut-fran-disciplinnamnden-daniel-bertov
Det blev en matchs avstängning för Bertov
Pg79an skrev:lego_mannen skrev:https://www.shl.se/artikel/nphbakk87-403dd/beslut-fran-disciplinnamnden-daniel-bertov
Det blev en matchs avstängning för Bertov
Heeeeeeelt jävla horribelt
Kamy skrev:Överlägset sämsta back jag sett i SHL/elitserien någonsin. Det var redan uppenbart efter omgång 5, men i Hv anses det väl vara politiskt inkorrekt att sparka en Jönköpingskille?
Highlander skrev:Jag blir dock lite förvånad över att man väljer att promota honom så mycket. Han ses ofta i HVTV intervjuer inför och efter match för att ge sin analys av läget.
Kamy skrev:Överlägset sämsta back jag sett i SHL/elitserien någonsin. Det var redan uppenbart efter omgång 5, men i Hv anses det väl vara politiskt inkorrekt att sparka en Jönköpingskille?
Diabolics skrev:Kamy skrev:Överlägset sämsta back jag sett i SHL/elitserien någonsin. Det var redan uppenbart efter omgång 5, men i Hv anses det väl vara politiskt inkorrekt att sparka en Jönköpingskille?
vad hjälper det att överdriva så att svetten sprutar? Eller är du så okunnig att du inte kan hitta en enda annan back "i SHL/elitserien någonsin"? Mår du bättre av att toksåga en spelare i vårt eget lag? Känner du dig stor då? Är du stolt när du sitter hemma i mammas källare och skriker så fradgan sprutar, samtidigt som du letar konspirationer?
Kan man inte bara påpeka att killen inte är det bästa vi har? Man kan definitivt förundras varför han dyker upp i media ofta, även om jag själv inte kan bry mig det minsta om detta. Men varför överdriva och bara sprida skit?

Rex0z skrev:Att säga att han är den sämsta genom tiderna är bara falsk. Att du stör dig på att han syns mycket utåt låter mer som anledning till att du säger så.
Kollar vi statistik på våra backar så ser det ut så här på 3st
Bertov är då den bättre av dessa tre, och även om nu HV71 denna säsongen varit sämre än sämst så har jag svårt att se hur vi skulle ha dom tre sämsta backarna i historien som inte fått sparken från klubben dom spelar för.
Kamy skrev:
Sedan behöver inte du attackera mig på det sättet som du gör och skriva nedlåtande skit. Har du något problem med mig så ta det i pm.
Diabolics skrev:Kamy skrev:
Sedan behöver inte du attackera mig på det sättet som du gör och skriva nedlåtande skit. Har du något problem med mig så ta det i pm.
Ber om ursäkt för min låga nivå! Kunde helt klart fört fram samma kritik på ett mindre konfrontativt sätt... jag är inte helt hormonellt stabil just nu ;)
lejacques skrev:OT. Men inläggen ovan var de två bästa i tråden. Fint att se.
Samtidigt väldigt kul att han noterades för två poäng. Som jag skrev. Ett in your face till alla, däribland undertecknad, som ifrågasatt honom.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst