Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
327 Karlsson skrev:Ytterell borta en tid:
http://www.hockeysverige.se/2017/10/20/ ... ck-skadad/

tommy1985a skrev:Tyckte Ytterell började, jättebra på försäsongen, sen har det bara gått utför, vet inte om han sitter och läser här och därav åker och funderar på isen eller vad som hände riktigt. Men helt enig att det är onödigt att hänga ut samma spelare varje match, oavsett om han varit bra eller dålig. Nån gång är okej men inte hela tiden, precis som man gjorde med Almqvist för att han sköt på back någon gång då och då. Hur många spelare har inte Brännström skjutit ner i år? har han ens fått igenom 1 skott? ingen som nämner detta.
Vet inte varför vissa hänger upp sig sådant på vissa spelare och måste nämna alla fel de spelarna gör, samtidigt som man skiter i att nämna andra spelares fel och bara hyllar dem oavsett att de spelat skit vissa matcher. Gillar det inte.
Rex0z skrev:tommy1985a skrev:Tyckte Ytterell började, jättebra på försäsongen, sen har det bara gått utför, vet inte om han sitter och läser här och därav åker och funderar på isen eller vad som hände riktigt. Men helt enig att det är onödigt att hänga ut samma spelare varje match, oavsett om han varit bra eller dålig. Nån gång är okej men inte hela tiden, precis som man gjorde med Almqvist för att han sköt på back någon gång då och då. Hur många spelare har inte Brännström skjutit ner i år? har han ens fått igenom 1 skott? ingen som nämner detta.
Vet inte varför vissa hänger upp sig sådant på vissa spelare och måste nämna alla fel de spelarna gör, samtidigt som man skiter i att nämna andra spelares fel och bara hyllar dem oavsett att de spelat skit vissa matcher. Gillar det inte.
Med tanke på hur forumet bara gått utför dom senaste åren då folk som faktiskt försöker vara positiva försvinner medans de som gnäller och spyr galla över spelares insatser stannar så tycker jag nästan man bör förbjuda spelarna att läsa forumet om dom nu påverkas av det.
Arogoo skrev:Jag tycker man skall använda Ytterell som SAIK gjorde med Heed första säsongen, typ bara spela PP och väldigt lite 5-5 tills han lärt sig försvarsspel. För han har en jäkla bössa och kan hitta suveräna passningar det har han visat stundtals men hans spel i övrigt är horribelt
Inzaneclown skrev:Ytterell är fåordig vad gäller sin skada. Däremot kan jag avslöja att han, med största sannolikhet, blir borta resten av säsongen.
frippe-borås skrev:Han saknar allt vad distinkt heter utan det är lojt och verkar tro han är en Erik Karlsson.
Jag var grymt positiv till värvningen men ack vad fel jag hade.
Det är den ena svaga insatsen efter den andra. Att han sitter med ett bra skott vet vi men det räcker inte på SHL nivå.
Tror knappt han skulle hålla div.1 klass.
Styrman som vi tog in i slutet av förra säsongen framstår ju tyvärr som rena stjärnspelaren jämfört med Ytterell.
Vi måste ju ha 6 juniorer som är bättre än honom annars är jag orolig över hur juniorverksamheten ser ut i HV71 2018.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst