Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
lejacques skrev:Välkommen hem Thörna!
Thörna har ju fått en del skit sen han lämnade. Supportrar som tyckt han varit småsint, bitter osv. Med facit i hand vet vi att Thörna hade rätt. Och om något visar hans comeback att han är allt annat än småsint. HV före allt!
Hoppas du nu får avsluta din karriär i HV-tröjan.
Nick skrev:Nu vet vi väl inget om Matson än? Står inväntar undersökning på hvs sida. Eller harbjag missat nåt?
Sågninte bra ut nej. Men resten av säsongen. Nja.
Pawhlen skrev:Nick skrev:Nu vet vi väl inget om Matson än? Står inväntar undersökning på hvs sida. Eller harbjag missat nåt?
Sågninte bra ut nej. Men resten av säsongen. Nja.
Det är sant men situationen liknande väldigt mycket det sätt han vred knät på som Hanna Olsson gjorde på damernas första isträning ifjol, hon missade hela förra säsongen pga det
Fylke74 skrev:Blir kanske märkligt för Martin när superfemman ska hyllas på ons iom att han eventuellt är kvar i HV då.

Thörna skrev:Nämen jag kan ju inte ljuga, det är klart att jag vill spela i HV. Det är min moderklubb, jag är uppvuxen här och det är här man alltid har velat spela. Jag har mitt hjärta i HV, det förstår nog alla som är insatta. Men samtidigt vill jag inte sätta Dalen i skiten.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst