Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
lejacques skrev:Rantade loss på Elliott för några veckor sen. Och sen kom uppehållet och Elliott blev en offensiv Gud.
Grattis Kanada, där har ni en finfin back till OS!
lejacques skrev:Rantade loss på Elliott för några veckor sen. Och sen kom uppehållet och Elliott blev en offensiv Gud.
Grattis Kanada, där har ni en finfin back till OS!
Lakun skrev:Har vuxit ut till en fantastisk back. Förlängning!!
327 Karlsson skrev:Verkar som att Elliott inte spelat de två senaste matcherna i OS för Kanada. Petad eller skadad, någon som vet?
shitkicker skrev:Elliot har uttalat sig om säsongen och framtiden. Ger det 30/70 att han blir kvar. Känns som att det räcker med ett enda bättre förslag så drar han. Lite som Salmela.
https://www.jnytt.se/article/elliott-om ... s-bra-har/
Robert.76 skrev:shitkicker skrev:Elliot har uttalat sig om säsongen och framtiden. Ger det 30/70 att han blir kvar. Känns som att det räcker med ett enda bättre förslag så drar han. Lite som Salmela.
https://www.jnytt.se/article/elliott-om ... s-bra-har/
Karaktärskille alltså...Elliott har verkligen blandat och gett denna säsong, i början var han bedrövlig, för att sen höja sig till landslagsnivå, men sen tycker jag att han gick ett par steg tillbaka efter OS.
Andersson711 skrev:Iom de uttalandena tycker jag Elliott cementerar sitt eget öde. Finns inte en möjlighet att förlänga i min värld. Tänker inte ha en spelare hos oss som är här bara för att han inte fick ett bättre erbjudande. Tack och hej Stefan! Efter OS har han ändå knappt varit godkänd!
Kamy skrev:Andersson711 skrev:Iom de uttalandena tycker jag Elliott cementerar sitt eget öde. Finns inte en möjlighet att förlänga i min värld. Tänker inte ha en spelare hos oss som är här bara för att han inte fick ett bättre erbjudande. Tack och hej Stefan! Efter OS har han ändå knappt varit godkänd!
Håller med. Vi ratar toppspelare som faktiskt vill spela i bättre ligor och tjäna mer pengar om möjligheten finns och satsar på spelare som Styrman och Zanetti för att dom faktiskt vill vara här och spela.
Kamy skrev:Andersson711 skrev:Iom de uttalandena tycker jag Elliott cementerar sitt eget öde. Finns inte en möjlighet att förlänga i min värld. Tänker inte ha en spelare hos oss som är här bara för att han inte fick ett bättre erbjudande. Tack och hej Stefan! Efter OS har han ändå knappt varit godkänd!
Håller med. Vi ratar toppspelare som faktiskt vill spela i bättre ligor och tjäna mer pengar om möjligheten finns och satsar på spelare som Styrman och Zanetti för att dom faktiskt vill vara här och spela.
Henke67 skrev:Har ni hört mer från Elliott än vad som står i artikeln? Annars tycker jag ni överdriver.
Och jag ser väldigt gärna en förlängning.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster