Tråden om #29 Chris Abbott

Här diskuteras spelare, tränare etc i HV71

Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics

Re: Tråden om #29 Chris Abbott

Inläggav shitkicker » 30 april 2017, 12:39

Diabolics skrev:
shitkicker skrev: Blir man skadad i en match så har man fått vara med och påverka händelserna. Är det på träning får man inte det.

Det där förstår jag inte. Vad menar du?

Om du såg intervjun med Abbott på isen igår så fick du svaret på den frågan.
Finns ingen glädje med Nubben i klubben.
shitkicker
Moderator

Inläggav Diabolics » 30 april 2017, 12:52

shitkicker skrev:
Diabolics skrev:
shitkicker skrev: Blir man skadad i en match så har man fått vara med och påverka händelserna. Är det på träning får man inte det.

Det där förstår jag inte. Vad menar du?

Om du såg intervjun med Abbott på isen igår så fick du svaret på den frågan.

jag har sett den intervjun (av cmore) och kört replay på den men jag fattar fortfarande inte vad du menar. Jag kan se den igen om du berättar vad jag skall lyssna efter.
Användarvisningsbild
Diabolics
Admin

Inläggav scopulus » 30 april 2017, 13:16

Diabolics skrev:jag har sett den intervjun (av cmore) och kört replay på den men jag fattar fortfarande inte vad du menar. Jag kan se den igen om du berättar vad jag skall lyssna efter.

Tror att jag förstår hur Shitkicker menar och vill bara reda ut det mellan er.
Om en spelare skadar sig under en match har man ådragit sig en skada i samband med att man påverkat matchen. Kanske har man tacklat eller blivit tacklad, det i sin tur kanske har gett ett PP eller energi till det egna laget. Exempel: om man blir tacklad och motståndaren utvisas för "Checking from behind" ger det PP till det egna laget. I samband med tacklingen kanske man fick lämna banan pga skada.
Blir man skadad på en träning ger det varken PP eller energi till det egna laget på träningen..
Användarvisningsbild
scopulus

Inläggav Diabolics » 30 april 2017, 14:13

scopulus skrev:
Diabolics skrev:jag har sett den intervjun (av cmore) och kört replay på den men jag fattar fortfarande inte vad du menar. Jag kan se den igen om du berättar vad jag skall lyssna efter.

Tror att jag förstår hur Shitkicker menar och vill bara reda ut det mellan er.
Om en spelare skadar sig under en match har man ådragit sig en skada i samband med att man påverkat matchen. Kanske har man tacklat eller blivit tacklad, det i sin tur kanske har gett ett PP eller energi till det egna laget. Exempel: om man blir tacklad och motståndaren utvisas för "Checking from behind" ger det PP till det egna laget. I samband med tacklingen kanske man fick lämna banan pga skada.
Blir man skadad på en träning ger det varken PP eller energi till det egna laget på träningen..

bra inlägg, nu förstår jag Shitkickers mening bättre. Jag var inne på ett annat spår.
Användarvisningsbild
Diabolics
Admin

Föregående

Återgå till HV71 - Spelare och tränare